/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F3cacf7514883c1341b8ac5ab2b6416a3.jpg)
Лише 7% гравців зможуть запустити Alan Wake 2 у чесному Full HD при 60 к/с
Усі вже обговорили моторошні системні вимоги Alan Wake 2 від Remedy Entertainment.
Навіть без трасування променів розробники рекомендують вмикати масштабування Nvidia DLSS або AMD FSR.
У мінімальних вимогах для Full HD при 30 к/с з DLSS вказана відеокарта Ge.
Force RTX 2060, а для 60 к/с знадобиться Ge.
Force RTX 3070.
Якщо використовувати трасування променів або трасування шляху, то потрібні топові моделі серії Ge.
Force RTX 40.
А що буде без масштабування? Як багато гравців зможуть запустити гру у повноцінному Full HD без DLSS? Один із користувачів Reddit вирішив підрахувати відсоток таких щасливчиків.
Для цього він скористався офіційними системними вимогами та статистикою Steam.
Відомо, що на PC гра є ексклюзивом Epic Games Store, але у Steam більша аудиторія та є детальна статистка конфігурації комп'ютерів.
І для експерименту можна зрівняти дані користувачів Steam та Epic Games Store.
Відеокарта Ge.
Force RTX 4070 має справитись з 4K DLSS Performance при 60 к/с та високих налаштуваннях якості графіки без трасування променів, що еквівалентно нативному 1080p.
А ось Ge.
Force RTX 4080 та Ge.
Force RTX 4090 зможуть впоратись з 4K DLSS Performance при активних «променях».
Якщо брати до уваги всі ці моделі та схожі відеокарти минулого покоління, лише 7% користувачів Steam мають відеокарту, яка здатна забезпечити чесне Full HD при високій якості графіки та 60 кадрах на секунду.
Середня вартість таких відеокарт близько 900 доларів.
І лише 1,2% геймерів мають карти, які впораються з високою якістю при активному трасуванні шляху.
Ще 11% користувачів мають відеокарти, які в теорії повинні витягнути Full HD з низькими або середніми налаштуваннями при 60 к/с.
Як бачимо, потенційна база гравців у Alan Wake 2 невелика.
Але з DLSS аудиторія буде вищою.
Також за бортом залишаться всі власники Ge.
Force GTX 10-ї серії та Radeon RX 5000, які не підтримують технологію Mesh Shaders.
