Австрійська залізнична компанія ÖBB незабаром запускає нові нічні поїзди Nightjet виробництва Siemens. Перші вийдуть на маршрути Відень-Гамбург і Відень-Іннсбрук вже у листопаді.
Потяг складається з семи вагонів: два люкси, три купейних, один багатофункціональний з місцями для сидіння, купе для пасажирів із інвалідністю та місцями для велосипедів, а також один вагон із місцями для сидіння.
Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі. Відділення зачиняється за допомогою ключа — NFC-картки.
Висота між матрасом і стелею становить 94 сантиметри, а ширина ліжок — 57 сантиметрів.
Ззовні розміщено по дві багажні полички для одягу та ручної поклажі, вони так само закриваються карткою.
Більш стандартні чотиримісні купе вглядають так:
Ось так виглядають купе та вбиральні для людей з інвалідністю. Таке купе розраховане на двох людей на колісних кріслах та на двох супроводжуючих.
Вагони з місцями для сидіння:
Місця для зберігання велосипедів і габаритного багажу:
Потяг розвиває швидкість до 230 км/год.
Останнім часом залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше. Однак квитки на такі поїзди, — особливо якщо пасажир обирає ліжко і не бажає провести ніч сидячи, — лишаються доволі дорогими.
Так, сидяче місце у найтджеті Відень-Гамбург може коштувати приблизно 50-90 євро, ліжко в чотиримісному купе — 120-150 євро.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті