Ось так виглядала паризька вулиця Ріволі торік одного недільного ранку:
Цю жваву автомагістраль у центрі столиці Франції закрили для автомобільного трафіку під час карантину й так і залишили переважно велопішохідною, натомість виділивши для автівок лише дві смуги збоку.
У цього рішення є як прихильники, які аплодують витісненню автомобілів з вулиць Парижа, так і критики, котрі показують фото порожньої магістралі та заторів на прилеглих вулицях:
Зараз найзавантаженішими веломаршрутами, за даними мерії Парижа, є доріжка на Севастопольському бульварі, потім власне Ріволі, яка примикає до нього, і бульвар Мажента.
На цьому відео можна побачити кількість велосипедистів на Севастопольському бульварі та почути, як сваряться інші велосипедисти, якім затісно в такому трафіку, та пішоходи, які не можуть перетнути велорожіку — вона ще й двостороння, тобто дивитися треба одночасно в обидва боки.
Мерка Анн Ідальго пообіцяла зробити Париж 100-відсотково велосипедним до 2026 року — тобто забезпечити наявність веломаршрутів скрізь, аби місто можна було перетнути в будь-який бік на двох колесах.
На розвиток велоінфраструктури, передбачений планом на 2021-2026 роки, витратять загалом 250 мільйонів євро.
Ідальго вважає, що місту вже є чим похвалитися: до пандемії 5% поїздок здіснювалося на велосипеді, а зараз — уже цілих 7%.
Ось ще декілька прикладів нових велодоріжок і велосмуг, які останнім часом облаштували в Парижі:
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті