У Києві на вулиці Бажова встановили першу в місті «берлінську подушку» – сучасний «лежачий поліцейський», повідомили у КП «Центр організації дорожнього руху».
Такі «подушки» поки експериментальні – якщо вони добре себе зарекомендують, то їх встановлять і на інших вулицях міста. Остаточне рішення ухвалять після отримання відповідних висновків.
Така штучна нерівність покликана сповільнювати транспортні засоби – на відміну від традиційних «лежачих поліцейських», «подушки» значно зручніші та менш відчутні для підвіски. Водночас спецтехніка та автобуси із ширшою колісною базою пропускають перешкоду між колесами, а учасники руху на двоколісному транспорті можуть її об’їхати.
Про плани встановити «берлінські подушки» в Києві уперше заявили на початку вересня.
Що таке «берлінська подушка»?
У 1970-их у Німеччині експериментували з різними видами «лежачих поліцейських», запозичивши досвід нідерландських колег. У 1980-их засоби сповільнення руху пласкої трапецієвидної форми почали тестувати в Берліні в зонах з обмеженням у 30 км/год, завдяки чому вони і отримали свою назву.
На відміну від класичних «лежачих поліцейських», «берлінські подушки» викладають не по всій ширині дорожнього покриття, а з проміжками між ними. Відстань між цими проміжками створена таким чином, щоб авто заїжджало на підвищення тільки однією стороною. А транспорт із ширшою колісною базою, наприклад, громадський транспорт або екстрені служби, може пропускати ці «подушки» між колесами, не наїжджаючи на них.
Такі «подушки» вже є у деяких містах України – Львові, Вінниці, Івано-Франківську, Одесі та інших.
Нагадаємо, минулого місяця у Дніпрі встановили «берлінські подушки» на ще одній вулиці.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті