/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F9bcf8621ae68c9ddf2833a1b0a6a78cc.jpg)
Avatar: Frontiers of Pandora отримала найкращу реалізацію AMD FSR 3 з генерацією кадрів
Сьогодні вийшла гра Avatar: Frontiers of Pandora від Ubisoft.
Це велика пригода у відкритому світі у всесвіті кінофраншизи Avatar.
Вже з'явилися перші тести та технічні огляди гри, зокрема від німецького видання Computer Base.
Фахівці видання протестували гру з різними налаштуваннями трасування та масштабуванням AMD FidelityFX Super Resolution.
Гра підтримує останню версію FSR 3 із технологією генерації кадрів.
І в Avatar: Frontiers of Pandora ця генерація працює найкращим чином.
Тут нова технологія показала себе помітно краще, ніж у Forspoken та Immortals of Aveum.
Зміни в картинці та артефакти мінімальні, аж до того, що кадр у нативній роздільній здатності важко відрізнити від кадру з FSR 3.
Якщо говорити про продуктивність топових відеокарт, то Ge.
Force RTX 4080 обганяє Radeon RX 7900 XTX.
Результати «зеленої» відеокарти в 4K з максимальним трасуванням на рівні «червоної» відеокарти з найпростішим трасуванням.
Всім згаданим відеокартам при роздільній здатності 4K необхідно вмикати FSR або DLSS у якісному режимі, щоб отримати продуктивність 60 кадрів на секунду та вище.
Computer Base.
