В Україні запустили чат-бот, у якому можна поскаржитись на зачинене укриття
В Україні запустили чат-бот, у якому можна поскаржитись на зачинене укриття

В Україні запустили чат-бот, у якому можна поскаржитись на зачинене укриття

В Україні запустили чат-бот, куди можна надіслати скаргу щодо недопуску в укриття або зачинених сховищ, повідомив заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості Тимур Ткаченко.

Відтепер у випадку виникнення подібної ситуації, можна надіслати скаргу у чат-бот – протягом хвилини заступнику міністра прийде сповіщення про звернення, яке він розгляне особисто. Ткаченко додав, що всі скарги будуть скеровувати до відповідальних на місцях.

Станом на ранок восьмого січня чат-бот вже встановили дві тисячі користувачів – вже звечора сьомого січня, коли чат-бот розпочав роботу, у Міністерстві почали отримувати скарги. Під час ранкової ракетної загрози було отримано близько 100 звернень щодо зачинених або відсутніх укриттів – найбільше їх було у Києві. У деяких випадках проблему одразу вирішувала поліція.

Заступник міністра просить під час створення звернення залишати свій контактний номер телефону для зворотного звʼязку. А також закликає додавати фотофіксацію порушень, адже вже були випадки, коли повідомляли про закриті укриття, які насправді були відкритими.

Нагадаємо, «Хмарочос» розповів про стан укриттів Києва – у січні 2022 року у місті налічувалось близько 500 підготовлених бомбосховищ, проте насправді велика їх кількість не були відповідно обладнаними, а деякі взагалі виявились зачиненими. Запропонована КМДА мапа укриттів створює ілюзію безпеки, проте досі не завжди може гарантувати їх доступність під час повітряної тривоги. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader