AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза
AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза

AMD показала переваги Work Graphs на Radeon RX 7900 XTX — прискорення рендерингу у 1,64 раза

На конференції GDC 2024 компанія AMD продемонструвала робоче демо із використанням технології Work Graphs, яка є новим розширенням функцій DirectX 12 Ultimate.

Вона дозволяє гнучкіше керувати ресурсами GPU, також перенісши частину обчислень з CPU на графічний процесор.

Результатом такої оптимізації буде підвищення продуктивності в іграх та застосунках.

Work Graphs — це результат кількох років співпраці Microsoft, AMD та інших партнерів.

Це нова модель рендеру, яка позбавляє вузьких місць у стандартній моделі відтворення сцен.

Work Graphs прискорює обробку складних сцен, а технологія Mesh Nodes розширює можливості Work Graphs, додаючи нові можливості керування Mesh Shader.

І все це вже працює на реальному устаткуванні.

AMD показала ранню версію технологічної демки, яка використовує Work Graphs разом із Mesh Nodes.

Демо запускалося на відеокарті Radeon RX 7900 XTX з драйвером Adrenalin Edition 31.0.24014.1002 (передрелізна версія).

Відеокарта працювала в ПК на базі процесора AMD Ryzen 7 5800X з 32 ГБ пам'яті DDR5, материнська плата Gigabyte X570 Aorus Elite, Windows 11 Pro 2023 Update.

Новий метод рендерингу з Work Graphs виявився в 1,64 раза швидшим за стандартний рендеринг.

Work Graphs стане наступним великим оновленням для DirectX 12, а Mesh Nodes з'явиться до кінця року.

Перший SDK із новими функціями вже доступний розробникам.

Відеокарти Nvidia та Intel теж підтримують Work Graphs.

Джерело матеріала
loader