У Dragon's Dogma 2 великі проблеми з продуктивністю через високу процесорозалежність
У Dragon's Dogma 2 великі проблеми з продуктивністю через високу процесорозалежність

У Dragon's Dogma 2 великі проблеми з продуктивністю через високу процесорозалежність

Усі критики активно нахвалюють нову рольову гру Dragon's Dogma 2 від Capcom, виставляючи їй найвищі оцінки.

Але при цьому вона має серйозні проблеми з оптимізацією.

На консолях Dragon's Dogma 2 демонструє 30 fps, і лише власники PC можуть розраховувати на 60 fps.

Але для досягнення цих 60 к/с знадобиться потужний дорогий комп'ютер.

З'ясувалося, що гра висуває дуже серйозні вимоги до процесора, який є головним вузьким місцем.

На PC Gamer вийшов великий огляд із тестуванням кількох конфігурацій, які поєднують різні процесори та різні відеокарти.

За підсумками тестів головний висновок у тому, що грі потрібен сучасний топовий процесор.

Так, система на базі процесора Intel Core i7-14700KF та відеокарти Ge.

Force RTX 4070 Ti на відкритій локації показує 118 к/с у форматі Full HD та 60 к/с у 4K.

Але варто увійти до міста, як результати падають до 70 к/с у Full HD при 60 к/с у 4K.

При цьому параметр 1% low ледь перевищує 30 fps.

Тести у міській зоні показують, що гра «впирається» виключно у процесор.

В таких умовах система з Ryzen 9 7900X та Radeon RX 7800 XT мінімально поступається конфігурації Intel Core i7-14700KF та Ge.

Force RTX 4070 Ti.

А якщо замість Ryzen 9 7900X використовувати процесор Ryzen 5 5600X, то продуктивність у місті падає до 40 fps навіть за низької роздільної здатності.

Ситуація сумна і варіантів для її вирішення поки що немає.

Гра підтримує технології DLSS та FSR 3, але це не допомагає підвищити частоту кадрів у місті.

В основі Dragon's Dogma 2 рушій RE Engine, який добре зарекомендував себе за іграми серії Resident Evil, але, схоже, він погано підходить для відкритого світу з великою кількістю NPC.

Гра не викликає захоплення своєю графікою.

Автор огляду наголошує на проблемах зі згладжуванням.

У місті спостерігається різка зміна LOD, через що NPC з'являються прямо на очах.

Також у грі є трасування променів.

Вплив трасування на загальну якість зображення мінімальний, а падіння продуктивності на Ge.

Force RTX 4070 Ti близько 20%.

Джерело матеріала
loader