/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F216%2Fd651cf60ea68d5de9fa3361da352d83a.jpg)
Pepsi презентує новий візуальний стиль в Україні
Бренд Pepsi® представив свіжий оновлений образ, що знаменує собою перший масштабний візуальний редизайн за останні 14 років. Ця захоплива трансформація вже відбувається по всій Україні, і продукт у сміливій та сучасній айдентиці вже доступний у крамницях.
Pepsi® з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу. Переосмислений логотип Pepsi® з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренда у нову еру.
Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi®із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренда на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипу з вібруючим пульсом, Pepsi® прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.
В Україні новий Pepsi® — не просто напій, а запрошення відчути відданість бренда інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.
