/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F69cab645f0d6986f85c516f6c9f3a734.jpg)
Українці стали значно менше читати новини, — опитування Rakuten Viber
Більше половини українців набагато менше слідкують за новинами, ніж раніше, — такі результати опитування, проведеного командою Rakuten Viber.
Так, 53% українців стали набагато менше читати новини протягом останнього року. При цьому 6% взагалі припинили стежити за подіями. 10% опитаних ніколи й не слідкували за новинами. Третина респондентів читають так само, як і раніше. Лише 6% стали стежити за новинами частіше.
Щодо довіри джерелам, звички за рік не змінилися. Як і раніше, найбільшою довірою користуються офіційні ЗМІ та офіційні канали держорганів і держпосадовців. Ці джерела обирають 57% респондентів..
Зросла довіра до каналів незалежних блогерів і експертів: з 5% у 2023 році до 11% у 2024-му.
9% опитаних покладаються на повідомлення від рідних і друзів, 2% — на неофіційні групи та канали, вважаючи їх найбільш оперативними та незаангажованими. Кожен пʼятий українець не довіряє жодному з джерел.
Анонімне онлайн-опитування проводили з-поміж 45 тисяч користувачів месенджеру. Ключова вікова група — 34–45 років. Понад 50% респондентів — старші за 45 років.
Viber розробили офіцери з інформації при Армії оборони Ізраїлю в 2010 році. Спершу офіс технічної розробки і підтримки її користувачів розташовувався в Білорусі. У 2014 році компанію викупила японська Rakuten. В Україні це наразі найпопулярніший месенджер, встановлений на 98% смартфонів.
- #Опитування
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
