Чому парклети, які встановлює КМДА, — це карго-культ?
Чому парклети, які встановлює КМДА, — це карго-культ?

Чому парклети, які встановлює КМДА, — це карго-культ?

Днями у КМДА заявили, що встановлюватиме парклети в усіх районах Києва. Їх будують у формі великих дерев’яних лав із ємностями для квітів і трав. Перший встановили біля Цирку, ще один — біля станції метро «Політехнічний інститут».

Головна функція парклету — це відвоювання пішохідного простору в автомобілів. Тому їх найчастіше встановлюють на паркувальних місцях або на запаркованих смугах.

Раніше до такого тактичного урбанізму в Києві вдавалися низові ініціативи. У КМДА заявили, що встановлюють ці конструкції, «щоб повернути тротуари пішоходам». Однак урбаністи вважають, що муніципальні парклети не виконують, власне, початкову функцію, а лише наслідують форму.

Так, парклет біля Політеху розмістили в зоні, яка й до цього належала пішоходам. Водії тут не паркувались, зауважує Ne:Urban.

Окрім того, парклет поставили в місці, яке ніяк не затінене деревами. Тут буде некомфортно відпочивати та проводити вільний час.

«Парклет — це про функцію, а не про зовнішній вигляд. Тому дану конструкцію логічніше називати просто лавкою», — зазначає канал.

«А ще цей парклет поставили на восьмисмуговому проспекті, де немає контролю швидкості. Там рівень шуму такий, що просто проходити поруч буває не комфортно. Не те, що сидіти», — додають у ГО «Пасажири Києва».

Парклет біля Цирку, хоч і встановили дещо далі від проїжджої частини та в затінку дерев, але так само на пішохідній зоні.

  • #Парклет

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader