/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Faabb7b23013fa62ab353d577cb04302d.jpg)
Чому парклети, які встановлює КМДА, — це карго-культ?
Днями у КМДА заявили, що встановлюватиме парклети в усіх районах Києва. Їх будують у формі великих дерев’яних лав із ємностями для квітів і трав. Перший встановили біля Цирку, ще один — біля станції метро «Політехнічний інститут».
Головна функція парклету — це відвоювання пішохідного простору в автомобілів. Тому їх найчастіше встановлюють на паркувальних місцях або на запаркованих смугах.
Раніше до такого тактичного урбанізму в Києві вдавалися низові ініціативи. У КМДА заявили, що встановлюють ці конструкції, «щоб повернути тротуари пішоходам». Однак урбаністи вважають, що муніципальні парклети не виконують, власне, початкову функцію, а лише наслідують форму.
Так, парклет біля Політеху розмістили в зоні, яка й до цього належала пішоходам. Водії тут не паркувались, зауважує Ne:Urban.
Окрім того, парклет поставили в місці, яке ніяк не затінене деревами. Тут буде некомфортно відпочивати та проводити вільний час.
«Парклет — це про функцію, а не про зовнішній вигляд. Тому дану конструкцію логічніше називати просто лавкою», — зазначає канал.
«А ще цей парклет поставили на восьмисмуговому проспекті, де немає контролю швидкості. Там рівень шуму такий, що просто проходити поруч буває не комфортно. Не те, що сидіти», — додають у ГО «Пасажири Києва».
Парклет біля Цирку, хоч і встановили дещо далі від проїжджої частини та в затінку дерев, але так само на пішохідній зоні.
- #Парклет
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
