Український бренд ROÁR разом із ЦУМ Київ презентували ексклюзивну колекцію купальників, які підкреслять стиль власниці під час будь-яких літніх пригод.
«Для мене ця колекція — про справжнє переродження звичних силуетів, адаптована для активного літа, наповненого незабутніми враженнями та емоціями. Вона демонструє нову для нас естетику, поєднуючи в собі мінімалізм, смартсексуальність, комфорт та вишуканість», — розповідає дизайнерка бренду Анастасія Шашкова.
Кожна назва купальників передає відчуття легкості та безтурботності, нагадуючи, що літо — це маленьке життя.
- Late Checkout віддзеркалює найрозкішніші моменти безтурботності.
- Out of Office промовляє про свободу від буденності з дотиком елегантності.
- Champagne Problems вбирає в себе нестримну атмосферу безтурботного задоволення.
- After Sun розгортає картини спокою та розслаблення після дня, наповненого сонцем.
- Summer Fling відкриває двері у світ неймовірних почуттів, що так легко приходять влітку.
- А спідниця Club de Padel відносить до найактивніших літніх днів.
«Наша тривала та успішна співпраця з брендом ROÁR надихнула нас на ідею створення «капсули», яка дарує відчуття наближення омріяного літнього сезону. Вишукані купальники з колекції в стилі «тихої розкоші» стануть ефектним доповненням вашого пляжного образу», — коментує Ольга Чайка, директорка департаменту закупівель і ритейлу ЦУМ Київ.
Придбати речі з літньої колаборації можна ексклюзивно на 3-му поверсі ЦУМу та в онлайн-магазині tsum.ua.