Пасажири Інтерсіті зі зламаним кондиціонером їхали в задусі. У цих поїздах немає іншої вентиляції
Пасажири Інтерсіті зі зламаним кондиціонером їхали в задусі. У цих поїздах немає іншої вентиляції

Пасажири Інтерсіті зі зламаним кондиціонером їхали в задусі. У цих поїздах немає іншої вентиляції

15 липня в Інтерсіті №712 Краматорськ–Київ зламався кондиціонер, і пасажири три години їхали в задусі.

В однієї з пасажирок трапилася панічна атака. Відео з жінкою, яка плаче, виклав у тікток блогер kramatorsk_post. На відео також видно, як люди в салоні поливають себе водою з пляшок та обмахуються журналами. У цей день Україну накрила хвиля екстремальної спеки, подекуди температура сягала +40 градусів.

Річ у тім, що в електропоїздах Hyundai Rotem HRCS2 мікроклімат у салоні забезпечується виключно системою кондиціювання. На кожний вагон є лише дві кватирки для вентиляції, пояснює транспортний оглядач Олег Васильєв.

У Полтаві пасажирів пересадили у резервний рухомий склад. Із прибуттям до Києва рейс запізнився на 40 хвилин.

Укрзалізниця опублікувала допис із роз’ясненням, як працюють кондиціонери в поїздах. Так, температура у вагонах із кондиціонуванням має коливатися в межах від +22 до +26 градусів. Кондиціонер починає працювати за 20 хвилин після відправлення, й набирає повну потужність, коли поїзд сягає швидкості 40 км/год.

Наразі кондиціонерами обладнано 400 вагонів — у застосунку Укрзалізниці їх позначають сніжинкою. Ще близько 650 вагонів мають застарілі моделі кондиціонерів, які за сильної спеки не можуть охолодити салон. Такі вагони не позначають сніжинкою.

  • #кондиціонери
  • #Спека
  • #Укрзалізниця

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader