/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F602e928f5b2342c113e2c21805152d16.jpg)
«Вмерчик» і «Поживший»: соцмережі пропонують новий дизайн «Живчика»
Ілюстраторка Molly Button запропонувала новий дизайн напою «Живчик», і він викликав значний ажіотаж у соцмережі Х. Інші користувачі почали пропонувати свої варіанти, серед яких «Вмерчик» і «Поживший».
Коли корпорація «Оболонь» у 2000 році випустила на ринок цей газований напій із яблучним соком та ехінацеєю, етикетка виглядала так:
Сучасний дизайн «Живчика» виконано у 3D, і на думку Molly Button, для дитячої аудиторії все ж більше підходить стиль, що нагадує малювання від руки. Компанія, втім, ніяк не відреагувала на пропозицію редизану.
Зате активно відреагував твіттер / Х.
- #дизайн
- #Соцмережі
Коментарі:
Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
