/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F173%2F6ae78010495a4c9e9c58ea541283fe9e.jpg)
Продажі шутера Concord могли скласти лише 25 тисяч копій
Тиждень тому компанія Sony випустила багатокористувацький шутер Concord.
Гра пропонує динамічні битви PvP 5x5 у фантастичному космічному стилі з яскравими героями.
Очевидно, що Sony мала певні очікування від гри, особливо після неймовірного успіху Helldivers 2 на початку року.
Concord вийшла одночасно як на Play.
Station 5, так і на PC, просувалася з хорошою медійною підтримкою, та й загальний рівень технічного виконання у гри досить високий.
Ось тільки загальна стилістика та герої не сподобалися гравцям ще на етапі демонстрації трейлерів і бета-тестування.
А після виходу виявилося, що це найбільш інклюзивна гра компанії Sony, що теж не сприяло популяризації проєкту.
Аналітики припускають, що загальні продажі Concord склали скромні 25 тисяч копій.
З них на Play.
Station 5 було продано 15 тисяч, а решту купили користувачі Steam.
Також варто зазначити, що гра недоступна в деяких регіонах через прив'язку до сервісу PSN, який офіційно не працює в багатьох країнах Азії, Африки та навіть в окремих країнах Європи.
Згідно зі статистикою SteamDB піковий онлайн гри склав 697 осіб і постійно падає, поступово наближаючись до сотні гравців.
При цьому оцінки не можна назвати зовсім поганими — у гри 67% позитивних рецензій у Steam.
А ось загальний користувацький рейтинг гри на Metacritic неймовірно низький — лише 1,8 бала.
Рейтинг від критиків теж не видатний — 62 бали зі 100.
Загалом гра впевнено претендує на звання одного з головних ігрових провалів поточного року.
