Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER
Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER

Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER

adidas Originals та український бренд KSENIASCHNAIDER об`єднують зусилля у третій спільній колекції, яка продовжує ідею свободи у дизайні. Ця колаборація пропонує сміливий погляд на класичні елементи adidas, з акцентом на культурну ідентичність та сучасні тренди. Нову колекцію в Україні представляє Олександра Заріцька, солістка гурту KAZKA.

«Для мене adidas завжди був про комфорт, і тепер я особливо радію, що мій улюблений бренд поєднує зручність з хай-фешн. Колаборація з KSENIASCHNAIDER — це не просто про стиль, це про наші цінності, історію та ідентичність. Тут є все, що потрібно сучасній людині: зручність, естетика та особлива українська душа», — ділиться враженнями солістка гурту KAZKA.

Колекція поєднує коди обох брендів — культові джинсові та patchwork елементи KSENIASCHNAIDER із класичними силуетами adidas Originals. Основна ідея — це гра з матеріалами, формами і культурою споживання. На зміну минулорічним маленьким зеленим цінникам, які усі хотіли зняти, прийшли принти у вигляді гігантських бірок і технічних наліпок з класичних коробок adidas.

Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER - Фото 1
Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER - Фото 2
Олександра Заріцька стала обличчям третьої спільної колекції adidas Originals та KSENIASCHNAIDER - Фото 3

Дизайнери граються з формами, створюючи багатошаровість і додаючи цікаві деталі. Подвійні штани з ефектом вдягання поверх спортивних, худі з додатковою кишенею на спині й подвійні шнурки на капюшоні формують сучасний багатогранний силует. Центральним елементом став двосторонній корсет, який задає тон усій колекції.

Доповнюють лінію кросівки Gazelle з трьохшаровою підошвою та улюблені Ксенією Шнайдер SL 72 з унікальними кольорами, що гармонійно поєднуються з рештою образів.

«Співпраця з adidas Originals надихнула нас на експерименти з формами та матеріалами. Ми не прив`язуємося до жорстких концепцій, а залишаємо простір для свободи у кожному виробі, щоб краса і гра були в центрі нашого процесу», — коментують дизайнери.

Нова колекція adidas Originals x KSENIASCHNAIDER доступна з 9 вересня на adidas.ua та у вибраних магазинах бренду.

Про KSENIASCHNAIDER

KSENAISCHNAIDER — незалежний  бренд, заснований Ксенією та Антоном Шнайдерами у Києві у 2011 році. Головними особливостями бренду є sustainable, перероблений денім, patchwork та концептуальний дизайн. У кожній новій колекції бренд кидає виклик усталеним нормам, щоб сміливо проєктувати нове бачення майбутнього. Світове визнання бренд отримав у 2016 році завдяки demi-denims — унікальному силуету джинсів, що поєднує форму кюлотів та скінні. У джинсах бренду виходили світові зірки, такі як Селін Діон, Дуа Ліпа та інші, а у 2017 році платформа LYST назвала demi-denims одним з найбільших світових трендів. Наразі модель demi-denims, а також asymmetrical jeans є найпопулярнішими моделями з denim лінійки бренду.

Про adidas Originals

Натхненний багатою спортивною спадщиною adidas — один з провідних світових спортивних брендів, глобальний дизайнер та розробник спортивного взуття та одягу — adidas Originals — це бренд стилю життя, заснований у 2001 році. Маючи в своїй основі архів adidas, adidas Originals продовжує розвивати спадщину бренду завдяки своїй прихильності до інновацій та здатності фільтрувати творчість і сміливість, які проявляються на кортах і спортивних аренах, через призму сучасної молодіжної культури. Відзначений знаковим логотипом «Трилисник», який вперше був використаний у 1972 році, і підтримуваний тими, хто продовжує формувати та визначати креативну культуру, adidas Originals продовжує лідирувати як новаторський бренд спортивного одягу для вулиці.


Джерело матеріала
loader