Фейковий ресторан півтора року публікує ШІ-картинки, і люди досі намагаються там поїсти
Фейковий ресторан півтора року публікує ШІ-картинки, і люди досі намагаються там поїсти

Фейковий ресторан півтора року публікує ШІ-картинки, і люди досі намагаються там поїсти

Наприкінці березня 2023 року в інстаграмі з’явилася сторінка ресторану Ethos, нібито розташованого в Остіні, Техас. Заклад публікує зображення з незвичайними стравами, такими як смажені курячі ніжки з чорним кав’яром, чизкейк із яловичиною, хліб на 50-річній заквасці та буряк, начинений буряковим соком.

Зараз сторінка має понад 72 тисячі фоловерів, пост із круасаном у вигляді тиранозавра набрав мільйон лайків, і люди досі марно намагаються знайти адресу ресторану.

В «Етосу» є вебсайт, на якому повідомляють, що попит шалений, і тому наполегливо радять бронювати столик о 4:30 ранку першого понеділка кожного місяця. Там само на сайті є згенеровані ШІ «фото» персоналу, зокрема «головного лісового збирача» на прізвище Бузина. А гловного менеджера звати Джузеппе Фузіллі (це паста у вигляді спіральок).

«Мені все подобається, але ніде неможливо знайти ваше місце розташування. Ані у соцмережах, ані на вашому вебсайті, гугл-карти її не показують, — пише один із розчарованих коментаторів. — Мені подобається ваш бренд, але, здається, бракує важливої інформації. Хотів би прийти до вас, але жодної гадки, де ви».

До речі, одна з блогерок із Остіна спробувала зліпити такий самий круасан у вигляді тиранозавра, як на сторінці «Етосу»Si, і ось що в неї вийшло:

На форумі Reddit обговорюють, які цілі переслідують творці цього проєкту.

Один із коментаторів anrboy зауважує, що як кур’єр доставки їжі не раз стикався з «ресторанами-примарами» — явищем, коли у приміщенні розміщено одночасно декілька кухонь, які продають страви через мобільні застосунки під різними вигаданими брендами. «Кур’єр заходить всередину, набирає код і відчиняє ячейку зі стравою, готовою для доставки. Це ніби у кіберпанк або сайфай фільмі», — розповідає він. За його словами, традиційні ресторани також вдаються до подібної практики — пропонують їжу під різними брендами для більшого охоплення.

Нещодавнє дослідження показало, що згенеровані штучним інтелектом зображення дозволяють окремим користувачам отримувати популярність, вводячи інших в оману. Докладніше про те, яку вигоду вони отримують і до яких тактик вдаються, читайте у цьому матеріалі.


Цей кейс нагадує історію з рестораном «Шед ет Далвіч», який вигадав британський журналіст Уба Батлер. Він робив фото «страв», використовуючи крем для гоління чи інші неїстівні речі, а якось навіть власну ногу. За допомогою фейкових відгуків ресторан потрапив у топ TripAdvisor, хоча у ньому ніхто не був. Зрештою, Батлер вирішив запросити справжніх відвідувачів на один вечір і пригощав їх купленою в супермаркеті «мівіною», замаскованою під високу кухню.

  • #Ресторан
  • #Штучний інтелект

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала