Креативна агенція ANGRY представила нову айдентику для театру ім. Івана Франка. Зокрема розробили новий логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук.
Шрифт Franko Theatre має різноманітні лігатури й альтернативи, тому афіші завжди виглядають дещо по-новому. Різні за шириною літери символізують різноманітність ролей та акторів, а асиметричні елементи відображають різний досвід глядачів залежно від їхнього розташування в залі.
Новий логотип театру, створений разом з Ольгою Кузовкіною, натхненний давньогрецькою театральною архітектурою. У ньому зображені три частини театру: місця для глядачів, сцена та простір між ними, кожна подана у вигляді кола всередині квадрата.
Креативна продюсерка ANGRY Інна Польшина зазначає, що попереду ще багато оновлень, і запрошує всіх небайдужих до українського мистецтва приєднатися до цього процесу.
- #Дизайн
- #Культура
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті