Укрзалізниця спільно з іспанським залізничним оператором ADIF працюватиме над проєктом автоматичної системи зміни ширини колії. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на директора департаменту стратегії Укрзалізниці Олега Яковенка.
Система буде двох типів: двопозиційна, яка перемикатиме між 1520 мм і 1435 мм, та трипозиційна, яка дозволить перемикатися на мережі 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм і доправляти вантажі напряму в Іспанію.
Технологію раніше розробили іспанські залізничники для переходу колії 1435 мм на 1668 мм.
Залізничні перевезення зможуть конкуруватимути з морським транспортом за рахунок спеціальних тарифів. з Зокрема, з Одеси в Іспанію морем везуть зерно.
«Є Середземноморський коридор. Він повністю пройде через Європу із заходу на схід, від Іспанії до Львова. Очікуємо в рамках спілкування з різними операторами та перевідниками узгодження наскрізних конкурентних тарифів. Якщо все зробити правильно, це може бути конкуренція морю», — зазначив Яковенко.
За розрахунками Європейського інвестиційного банку, система зміни ширини колії може обійтися в 15 мільярдів євро. Із них 11 мільярдів піде на саме будівництво і чотири мільярди — на додаткові витрати: депо, рухомий склад, колійні машини, інша інфраструктура. Залучатимуть кошти Європейського Союзу.
Проєкт планують розпочати наступного року. Ще два роки буде необхідно для проходження розробки і сертифікації.
- #Євроколія
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті