Листопад – особливий місяць для покупців та ритейлерів у всьому світі, адже саме в цей період відбуваються найбільші розпродажі року. В Україні попит на знижки також зростає від року в рік. За прогнозами партнерської мережі Admitad, кількість покупок на Чорну п’ятницю збільшиться на 15-20%. Водночас обсяги онлайн-торгівлі у 2024 році вже зросли на 19%. Українські бренди, як і світові, готові пропонувати свої товари за привабливими цінами та вже розробили цікаві пропозиції для розпродажів.
У партнерському тексті з Admitad розповідаємо детальніше, де та що зараз можна придбати зі знижками та яку роль грають промокоди та кешбек.
Найбільше купують електроніку
Admitad Україна проаналізувала поведінку споживачів та визначила, що з кожним роком зростає не лише частота покупок, але й період знижок: тепер акції починаються задовго до Чорної п’ятниці, розтягуючись на кілька тижнів. Водночас зросла популярність маркетплейсів, на які припадає близько 58% всіх онлайн-покупок у звичайний період, а під час розпродажів ця частка ще вища.
За підрахунками Admitad Україна найбільшу частку продажів у 2023 році привернула електроніка – 27%. У цьому році буде аналогічний тренд. І тут варто вже звернути увагу на українські магазини електроніки.
Наприклад, «Фокстрот» знає, чого так ХОЧе кожен український покупець електроніки. Позначкою «ХОЧ?» у магазинах ритейлера, на сайті й у мобільному застосунку Foxtrot.ua помітили техніку, яка пройшла експертний відбір за своїми характеристиками та є топовим вибором серед покупців.
«Фокстрот» обирає найпопулярніші моделі смартфонів та ноутбуків, топову велику та малу побутову техніку, девайси для кухні та дому, аби влаштувати на цю Чорну пʼятницю розпродаж, на який захочуть потрапити всі. Бренд обіцяє, що це буде справжній ажіотаж для всіх українських покупців.
Ще один бренд – Compbest, що спеціалізується на вживаній комп’ютерній техніці з Європи та США – пропонує понад 4 тис. одиниць товарів, від ноутбуків до комплектуючих. Працює компанія з 2014 року, за цей час вона виконала понад 50 тис. замовлень.
Уся техніка проходить ретельну перевірку і має гарантію до 18 місяців. Для клієнтів пропонують самовивіз у шести містах України, безплатний накладений платіж, оплату з ПДВ і без, а також розстрочку на 10 платежів. У Чорну п’ятницю клієнти можуть очікувати спеціальні знижки на різноманітні категорії товарів. Втім, Compbest постійно проводить акції на різні категорії товарів: ігрові ноутбуки, системні блоки для роботи, офісні принтери тощо.
Товари для саду та мода
Далі, за даними Admitad Україна, йдуть товари для дому та саду (15,2%) та мода (13%). Цей тренд, скоріш за все, збережеться й у 2024-му році. У категорії «мода» варто звернути увагу на український бренд прикрас Minimal, магазин Marathon, торговий дім ISSA Plus та магазин взуття Estro.
Цієї осені український бренд Minimal пропонує вигідні знижки на золоті сережки, срібні підвіски та каблучки, а також різноманітні подарункові сертифікати, набори й аксесуари. Це чудова можливість оновити свою колекцію прикрас або знайти стильний подарунок для близьких. Адже бренд Minimal надає клієнткам можливість виразити індивідуальність за допомогою мінімалістичних золотих і срібних прикрас. В компанії впевнені, що сережки, підвіски та каблучки допомагають створити унікальний стиль, підкреслити природну красу та підвищити впевненість.
Цьогоріч на Чорну пʼятницю Marathon дарує виняткові знижки. Це мережа мультибрендових магазинів, яка пропонує широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів для спорту, активного відпочинку і повсякденного використання. У Marathon представлені популярні світові бренди, зокрема Jack Wolfskin, Asics, Puma, Nike, Adidas, Manul, Skechers, Under Armour та інші.
Варто звернути особливу увагу на те, що саме у Marathon можна знайти найбільший вибір товарів від Jack Wolfskin в Україні – німецького бренду, відомого якісною продукцією для активного відпочинку на природі. Крім того, тут ексклюзивно представлений український бренд Manul, який швидко завойовує популярність. Якщо магазин ще не зʼявився у якомусь місті, можна зробити шопінг на сайті Marathon та не пропустити вигідні пропозиції.
Чорна пʼятниця – найкращий час, щоб потурбуватися про свій стиль, підкреслити індивідуальність та оновити гардероб із вигодою. ІSSA Plus – модний торговий дім, що об’єднує стильні колекції одягу власного виробництва, а також взуття, аксесуари та одяг від надійних брендів. Зараз тут відбувається Mid Season Sale. На покупців чекають сукні для ефектних виходів, теплі спортивні костюми на флісі, які зігріють взимку, елегантний одяг, що підійде і для офісу, і для зустрічі з друзями та безліч інших речей зі знижками.
Estro.ua – відомий український ритейлер модного взуття, одягу, аксесуарів та сумок із понад 20-річним досвідом на ринку. У листопаді він підготував привабливі знижки на популярні моделі взуття та одягу: до 50% на обрані позиції. У продажу – стильні жіночі чоботи, утеплені кросівки, козаки, а також модні пуховики, пальта та шкіряні куртки. Варто відзначити, що бренд працює не лише онлайн, а й офлайн в Україні та за кордоном (estro.pl, estro.eu.com) і має понад 30 магазинів. Тож, можна планувати шопінг у найзручніший спосіб.
Активний відпочинок і спорт
Під час листопадових розпродажів клієнти можуть очікувати знижок і від Veliki.com.ua – онлайн-магазин для любителів активного відпочинку та спорту, який пропонує понад 80 тис. товарів, зручні фільтри для пошуку і професійну консультацію від досвідчених спортсменів.
Заснований у 2007 році як магазин велосипедів, Veliki.com.ua постійно розширює асортимент. Сьогодні тут можна знайти не лише велосипеди, а й намети, рюкзаки, рибальське спорядження, тренажери та зимові товари.
Особлива нагода на Чорну п’ятницю: у розділі зі знижками до 80% є акції на велосипеди, електровелосипеди, рибальські котушки, термобілизну та рюкзаки.
Промокоди та кешбек
Варто відзначити, що кожного року зростає популярність кешбеку та промокодів. Це свідчить про зміну споживчих пріоритетів на користь вигідного шопінгу. Від початку року 34% покупок зробили з кешбеком, а частка промокодів у загальних продажах сягнула 16%. Тож наявність магазину на кешбек-сторінці або можливість отримати кешбек за певний товар є одним з основних факторів, що впливають на рішення про покупку.
Окрім знижок, бренди пропонують клієнтам нові способи заощаджень, включаючи інноваційні системи промокодів та покращений контент у соцмережах, який допомагає споживачам знайти цікаві пропозиції.
Чорна п’ятниця 2024: час для розумного шопінгу
Чорна п’ятниця – чудова можливість для українських покупців купити щось омріяне з вигодою. Бренди готуються залучити покупців завдяки знижкам, а зростання популярності кешбеку та промокодів дозволяє робити покупки ще вигідніше. Схоже, що цьогорічні розпродажі стануть ще більш масштабними, дозволяючи кожному знайти щось особливе для себе або на подарунок.