Пріоритети та навички, необхідні для побудови стійкої компанії – CEO «Vodafone Україна» для Forbes
Пріоритети та навички, необхідні для побудови стійкої компанії – CEO «Vodafone Україна» для Forbes

Пріоритети та навички, необхідні для побудови стійкої компанії – CEO «Vodafone Україна» для Forbes

Виконавча директорка «Vodafone Україна» Ольга Устинова поділилась, що допомагає їй підтримувати стійкість компанії, які навички важливі для ефективного керування бізнесом та чого її як CEO навчив хакерський злом компанії «Київстар», який стався наприкінці 2023 року.

Ольга Устинова розповіла про свої головні фокуси та навички як CEO. Фото: Depositphotos, vodafone.uaОльга Устинова розповіла про свої головні фокуси та навички як CEO. Фото: Depositphotos, vodafone.ua

Про це й не тільки Устинова розповіла в межах спецвипуску видання Forbes «Хто є хто в українському бізнесі», до якого увійшли «портрети» 303 СЕО провідних компаній України в 33 галузях економіки.

Які три фокуси допомагають будувати стійку компанію

Устинова зазначила, що один із її головних фокусів, – це люди. Працівники перебувають у різних станах, за цим потрібно стежити і своєчасно пропонувати їм підтримку.

Другий фокус – це пріоритетні для бізнесу напрями розвитку. Для «Vodafone Україна» це мережа, тому тут приділяють належну увагу її обслуговуванню.

Нарешті, третій фокус – це забезпечення того, щоб команда бачила перед собою чіткий горизонт та поділяла позитивний погляд керівництва на майбутнє.

«Наша компанія бачить майбутнє, бачить Україну, бачить себе, свої інвестиції, своє стратегічне завдання. Ми думаємо про майбутнє на 25-30 років уперед. Без цього люди просто затухають», – зазначила Устинова.

Читайте також: Гендиректорка Vivat пройшла «стажування» в «Аврорі» та поділилась враженнями – Forbes

Що допомагає керувати компанією

Очільниця «Vodafone Україна» зазначила, що під час кризи дуже помічна емпатія, адже вона дає змогу розуміти людей та їхні потреби. Ще одна важлива навичка – це впертість, за словами Устинової. Вона додала, що йдеться про здорову впертість, віру в себе та інтуїтивне відчуття ситуації.

У підсумку Устинова акцентувала також на багатозадачності, швидкості і гнучкості.

Чого навчила атака на «Київстар»

Як CEO одного з найбільших в Україні телеком-операторів, Устинова зазначила, що досвід «Київстар» показав, наскільки важливо інвестувати в IT-безпеку попри те, що це потребує великих коштів.

«Зараз ми захищені. Вважаю, що іноді краще переінвестувати, особливо в критичні речі й особливо під час війни.», – зазначила топменеджерка.

Нагадаємо, ми також переповідали, в які компанії інвестує фонд TA Ventures Вікторії Тігіпко та за якими технологіями, на її думку, майбутнє.

Джерело матеріала
loader