У Румунії запустили першу за 30 років нову електричку. Але вона не приїхала
У Румунії запустили першу за 30 років нову електричку. Але вона не приїхала

У Румунії запустили першу за 30 років нову електричку. Але вона не приїхала

Румунія запустила в експлуатацію електропоїзд французького виробника Alstom. Це перша за останні більш як 30 років електричка, яку придбала румунська залізниця.

Новий електропоїзд RE-IR Alstom Coradia Stream призначили на маршрут між Бухарестом і Брашовом. На сторінці оператора CFR Călători пасажири обурюються графіком: рейс вирушає зі столиці о 5:40 ранку, що не лише незручно, але й означає додаткові витрати на таксі.

На другий же день після запуску, 21 листопада, пасажири чекали на новий поїзд на вокзалі Гара-де-Норд, але він так і не приїхав. Рейс скасували, а пасажирів посадили на іншу електричку з півгодинним запізненням, повідомляє Economica.net. Як виявилося, збій стався через помилку бортового комп’ютера.

Поїзд Alstom має вагони з низькою підлогою. Загалом тут 351 місце для сидіння. Квиток із Бухареста до Брашова (140 кілометрів) коштує 63 леїв (приблизно 567 гривень) у другому класі та 91 лей (820 гривень) у першому. Вартість квитка в Румунії залежить від категорії поїзда — так, квиток на старіші електрички, які зазвичай їдуть довше (понад чотири години замість 2,5-3), коштує 35 леїв у другому класі та 53 леї у першому.

Максимальна швидкість поїзда Alstom становить 160 км/год, однак на румунських рейках її досягти не вдасться. Єдина лінія, де така швидкість є досяжною, — модернізована ділянка Бухарест–Констанца, цей 225-кілометровий маршрут поїзди долають за 2,5 години. Румунська залізниця загалом — одна з найповільніших у Європі та поступається українській. При цьому часто трапляються запізнення рейсів, аж до кількох годин.


Євросоюз надав Румунії безповоротний грант на придбання 37 нових поїздів Alstom, вироблених на заводі у Польщі. Загальна вартість контракту, що включає 15-річне обслуговування, становить 2,42 мільярда леїв (приблизно 500 мільйонів євро).

Найбільший перевізник — державна CFR Călători, однак на румунській залізниці діють також і приватні залізничні оператори. Більшість рухомого складу датується 1970-80 роками, на деяких ділянках курсують поїзди 1950-60-х років. Востаннє дизельні локомотиви Румунія купляла приблизно 20 років тому, електропоїзди — понад 30 років.

  • #Залізниця
  • #Румунія

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader