Компанія Autostrada, яка будує метро на Виноградар, повідомила про будівництво 42-метрового шахтного стовбура.
Він стане ключовим елементом для прокладання тунелю за допомогою тунелепрохідницького щита. Після завершення робіт щит демонтують і піднімуть на поверхню через цю конструкцію.
Шахтний стовбур зводять у кілька етапів: спочатку будують форшахту, яка направляє процес буріння. Потім у ґрунті створюють бетонну стіну для захисту від обвалів і ґрунтових вод. Далі проводять виїмку ґрунту, підсилюючи конструкцію залізобетонними поясами кожні чотири метри, а знизу встановлюють раму для зміцнення.
На ділянці між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» продовжують роботи над дворівневим тунелем. Наразі завершується укладання гідроізоляції з ПВХ-мембрани. Ця гідроізоляція має форму суцільного рукава та складається з автономних секцій, які можна окремо ремонтувати.
Для цього у кожній секції передбачено трубки, через які за потреби можна закачати гель або смолу, що заповнять пошкоджені порожнини.Після завершення гідроізоляційних робіт розпочнеться армування та бетонування тунелю.
Нагадуємо, що Autostrada обіцяє, що скоро Подільсько-Воскресенський міст з’єднають з Троєщиною.
- #Громадський транспорт
- #Київ
- #метро на Виноградар
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті