/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F5c288a7653a7b7ee5b6e55d723ff25a5.jpg)
Rozetka та інші компанії публікують результати «чорної п’ятниці». Що купували українці?
Під час «чорної пʼятниці», яка припала в 2024 році на 29 листопада, українці активно витрачали гроші. На маркетплейсі Rozetka середній чек зріс на 40% порівняно з усім роком, повідомляють у компанії.
Загалом продажі в різних категоріях товарів на Rozetka збільшилися наступним чином:
- У категоріях «Краса та здоровʼя», алкоголь, продукти харчування та товари для дітей продажі зросли втричі.
- Порівняно з 2023 роком, продажі новорічних подарунків збільшилися на 50%, зубної пасти – на 65%, а павербанків – на 70%.
- Продаж українських товарів на платформі збільшився на 15%.
Серед лідерів продажів були шоколадні цукерки та новорічний чай.
Три найдорожчі кошики покупців під час «чорної пʼятниці» включали:
- 800 000 гривень – 15 зарядних станцій,
- 505 000 гривень – три компʼютери, системний блок і газонокосарка,
- 500 000 гривень – 23 ноутбуки.
Найбільші витрати спостерігалися у Києві, Харкові та Львові. В Херсоні найпопулярнішими товарами стали новорічні подарунки та цукерки, а в Харкові – ігристе вино.
Також відзначено високі продажі в інших мережах. Виторг «JYSK Україна» під час «чорної пʼятниці» перевищив 500 мільйонів гривень, що на 109% більше порівняно з попереднім роком.
У мережі «Алло» середній чек зріс на 35% порівняно з серединою листопада, а кількість чеків зросла на 70% порівняно з серединою листопада та на 25% порівняно з «чорною пʼятницею» 2023 року.
Середній чек у мережі «Фокстрот» склав майже 9000 гривень. Найдовший чек містив 112 товарів, побивши рекорд минулого року, коли в одному чеку було 72 товари.
Нагадуємо, що згідно з опитуванням загалом 83% українців не планували робити покупки на день знижок.
- #Чорна п'ятниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
