Український бренд одягу та аксесуарів COOSH розширив онлайн-присутність та запустив мобільний застосунок для шопінгу. Підготовка до запуску тривала цілий рік — і нарешті бренд готовий презентувати новинку.
«Ми завжди прагнули зробити клієнтський шопінг-досвід приємним та зручним в усіх аспектах. Команда COOSH турбується про своїх клієнтів, тому ми зрозуміли, що створення мобільного застосунку буде правильним і виведе шопінг з брендом на наступний рівень», — зазначає Аліна Френдій, засновниця COOSH.
У застосунку буде анонсована програма лояльності та спеціальні пропозиції для клієнтів.
Також в ньому вже ексклюзивно презентований новий святковий дроп бренду CHECKMATE, доступ до якого можна отримати, завантаживши застосунок за посиланням.