ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» виграв тендер, оголошений «Укрзалізницею» на ремонт двох електропоїздів серії ЕКр1 («Тарпан»). Вартість робіт оцінюється у 244 мільйони й 950 тисяч гривень і вона має бути виконана до закінчення 2026 року.
Електропоїзд серії ЕКр1 (Електропоїзд Крюківський перший) «Тарпан» був створений у 2011-2012 роках на найбільшому в Україні вагоноремонтному заводі у Кременчуці. «Укрзалізниця» прийняла до експлуатації два потяги цієї моделі 31 січня 2013 року, а свій перший рейс «Тарпани» здійснили 24 червня 2014 року виїхавши з Київського вокзалу у Львів та Одесу.
За версією порталу «Центр транспортних стратегій», цей факт увійшов до п’ятірки найбільш важливих та помітних подій у залізничній сфері України 2014 року. Експерти назвали це проривом у вітчизняному машинобудуванні, оскільки Україна потрапила до списку менш ніж десяти країн світу, які можуть створювати та виробляти швидкісні електропоїзди.
Сам електропоїзд складається з дев’яти вагонів: двох головних та семи проміжних. Він оснащений вісьмома тяговими двигунами загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт. У режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт, що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість поїзда — 160 км/год (конструктивна — 176 км/год).
На десятирічний ювілей запуску електропоїздів, 24 травня 2024 року, головний конструктор по моторвагонному рухомому складу, Іван Кутумов, поділився даними пробігу «Тарпанів». ЕКр1-001 пройшов 2925803 кілометрів, а ЕКр1-002 — 2873142 кілометрів. Тобто ці потяги здійснили разом 145 кругосвітніх подорожей чи подолали відстань від Землі до Місяця 15 разів. Загалом за цей час було здійснено понад 12000 поїздок і перевезено понад шість мільйонів пасажирів.
Нагадуємо, що «Укрзалізниця» вивела на маршрут нові вагони вартістю 43 мільйони гривень кожен.
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті