![На ДВРЗ запрацювала кінцева зупинка трамваїв, але платформу так і не збудували](https://thumbor.my.ua/kko6UgJmJhyuA5jA8TE0oB5qMHg=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fee56d4b2bc0ecc1c9c7194ed668a7df0.jpg)
На ДВРЗ запрацювала кінцева зупинка трамваїв, але платформу так і не збудували
![На ДВРЗ запрацювала кінцева зупинка трамваїв, але платформу так і не збудували - Фото 1](https://thumbor.my.ua/boyCONfsYbL6Z-oXV_Mc5c9SgtI=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fee56d4b2bc0ecc1c9c7194ed668a7df0.jpg)
31 грудня відновила роботу зупинка на ДВРЗ — кінцева трамваїв №23, 32 і 33, — але її так і не спромоглися зробили доступною, повідомляє ГО «Пасажири Києва».
Посадка і висадка відбувається на одній зупинці біля фармкомпанії «Кусум» і школи №21.
Реконструкція трамвайної лінії на вулиці Алматинській розпочалась ще у листопаді 2019 року. Через неузгодження дій із Київавтодором Київпастранс вирішив не будувати платформи на жодній зупинці та відкрив лінію на початку 2022 року без платформ.
Наприкінці 2024-го відкрили сквер, реконструкцію якого оплатила фармкомпанія, разом із зеленими коліями — газоном між рейками трамваю.
На зупинці оновили покриття та встановили павільйон, але платформу так і не збудували. На маршруті курсують низькопідлогові трамваї, які через відсутність платформи не є доступними для людей на колісних кріслах.
Як зазначає ГО, у листопаді київський депутат Юрій Федоренко заявляв, що всі роботи проводяться меценатами за проєктом Київпастрансу, а Київпастранс відповів, що це все було зроблено самовільно і нічого не погоджували.
У жовтні в Департаменті транспорту «Пасажирам Києва» обіцяли провести нараду з цього питання, але в результаті зупинка не стала доступнішою.
- #дврз
- #доступність
- #Трамвай
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
![loader](/files/images/preloader.gif)