/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fbc73dd77210b803703eb92c116ee2b27.jpg)
Мережа магазинів «Конфіскат» не продає конфіскат. Це — прізвище
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fbc73dd77210b803703eb92c116ee2b27.jpg)
У мережі магазинів «Конфіскат» не продається конфіскований товар, як можна було б припустити з назви. Історію бізнесу в інтерв’ю Forbes розповіли співвласники — подружжя Ксенія Конфіскат та Андрій Абраменко.
Магазини «Конфіскат» почали з’являтися у 2010 році — біля метро, транспортних розв’язок та на великих ринках. Торгували одягом, взуттям і товарами для дому. Перед входом вишиковувалися довгі черги.
Ксенія розпочала цей бізнес разом із мамою, яка пізніше відійшла від справ, але залишилася співвласницею.
Покупці думали, що в таких магазинах продається конфіскований на митниці товар, тому речі дешеві. Однак це не так. Ксенія стверджує, що Конфіскат — це її реальне дівоче прізвище.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa78084486dd4cd401caf37d4438cf01d.jpg)
Спершу мережа орієнтувалася на людей, які закупалися на речових базарах. Брендових речей у «Конфіскаті» практично немає — лише торік уклали договір з офіційним дистриб’ютором Nike.
Товар замовляють на фабриках в Україні, Туреччині, Узбекистані та Китаї. 15–17% від усього асортименту становлять товари вітчизняних виробників. Ще 5% асортименту — це власне виробництво, передусім шкарпетки та футболки. Фабрика розташована в Одесі.
Усі приміщення орендовані. Магазин у середньому окупається за два-три роки. Протягом 2024 року виторг компанії виріс на 10–12%, але операційні витрати збільшилися на 30% через підвищення зарплат, подорожчання комунальних послуг, обслуговування генераторів, зростання податків.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F767c15c796b5ee30b3c29585ab0e8270.jpg)
Зараз мережа налічує 46 магазинів, із них близько 20 — у Києві. Найменший має площу 160 квадратних метрів, найбільший — 2500.
Наразі співвласники готуються до зміни маркетингу та візуальної концепції, аби залучити покупців, які відчувають психологічний бар’єр перед відвідуванням магазину «з конфіскатом», — при цьому назву хочуть залишити. Планують відкривати точки у торговельних центрах.
- #Бізнес
- #магазин
- #Шопінг
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
