/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fab3eecec8b71991f93e34314e6bab9e6.jpg)
У Карпатах готуються прокладати автотрасу крізь праліси
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fab3eecec8b71991f93e34314e6bab9e6.jpg)
У Карпатах будь-якої миті може розпочатись рубка пралісів для будівництва лісової автодороги, повідомляє WWF-Україна.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F441a8a80756580db356eb5acecd6d517.jpg)
Відповідні лісорубні квитки в межах пралісу та його буферної зони вже виписано. Дерева почали вирубувати на сусідніх ділянках.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F606b7f12a7b85a5f780226323087855f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ffe9079933ffcbbc0e2392bee293b7abf.jpg)
Підготовку до прокладання автотраси зафіксувала на фото п’ятого квітня журналістка Олена Мудра — на території лісництв «Шипот» та Лютянське Ужгородське.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa55e0341a5862f9e1e50d111eeee9ec6.jpg)
Компанія «Вітропарки України», яку пов’язуть із нардепом Максимом Єфімовим та Едуардом Мкртчаном, будує на схилах вітрові електростанції, й саме до них прокладають дорогу.
Читайте також: Заради кліматичного саміту ООН вирубали тисячі гектарів Амазонського лісу
«Міндовкілля говорить, що такі дороги потрібні, щоб збільшити об’єми лісозаготівлі, бо у Карпатах вона не достатня, — зазначає журналістка. — Але дикий збіг: ці незаплановані матеріалами лісовпорядкування дороги, розроблені за проєктами ФОПів на основі фіктивних даних від лісівників… збіргаються з логістичними потребами Вітропарків».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe6737472b826697de594566683b50d3f.jpg)
Тендер на будівництво лісової автодороги виграла фірма «Уждорбуд», яка через директора Олександра Бабича повʼязана з сім’єю мера Ужгорода Богдана Андріїва.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F5c71cb634bd42e88c43b7aa4bd10fdf9.jpg)
«Прокладання дороги та супровідні рубки в таких лісах — незаконні та несуть загрозу унікальним природним екосистемам України, — заявляє WWF-Україна. — Це суперечить українському законодавству, міжнародним зобов’язанням та вимогам ЄС щодо збереження лісів».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa3ae9ff510ea30b442badb3e1401ab9a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd3b2fcabce1163a5a24a7ab5dabd5945.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F655490e81203d20f2ed8865f35aebf7a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F21a9570896bab647ff73034c43979911.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F5067bb73593cbedc0886402ff13e66f6.jpg)
П’ять років тому розгорівся екологічний скандал із будівництвом вітроелектростанції на найдовшій полонині Закарпаття — полонині Боржаві.
- #дерева
- #Карпати
- #ліс
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
