/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F434919c810dedd7b73e19f60c6092a74.jpg)
Prada оновила дизайн ретро-потягу, який колись символізував епоху золотого італійського модернізму
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F434919c810dedd7b73e19f60c6092a74.jpg)
На щорічному симпозіумі Prada Frames у Мілані, модний дім Prada представив відновлений поїзд Arlecchino — ретро потяг 1950-х років, який символізує епоху золотого італійського модернізму, пише The Domus.
Його дизайн розробляли італійські архітектори та дизайнери Джо Понті та Джуліо Мінолетті.
Prada Frames, який проходив на початку квітня 2025 року є щорічним симпозіум, який об’єднує дизайн, культуру та суспільство. Програма зосереджувалась на питаннях на мобільності, розглядаючи її наслідки та пропонуючи новий погляд на інфраструктури, що формують наше сьогодення.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4d2478d4b97022b2effb409cd1b12550.jpg)
Для заходу обрали два знакові місця італійського дизайну та архітектури – залу Padiglione Reale на Центральному вокзалі Мілана та сам поїзд Arlecchino.
Сам поїзд Arlecchino отримав свою назву через різнокольорові сидіння в різних вагонах. Він вийшов на лінію 23 липня 1960 року під час Олімпійських ігор у Римі, здійснивши свій перший рейс з Болоньї до Венеції. І був символ благополуччя та економічного відновлення Італії.
Модель поїзда називалась ETR 300 і була побудована компанією Società Italiana Ernesto Breda. Поїзд міг розвивати швидкість до 160 км/год. Чотири коротші версії поїзда з чотирьох вагонів, що отримали назву ETR 250 або «Arlecchino», також були побудовані Бредою в 1960 році. Ці поїзди були виключно для першого класу, і один з вагонів використовувався як кухня та багажний вагон.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ffd58803d4b3822484a62fab92a000c00.jpg)
Інтер’єри поїзда дивували своєю елегантністю та авангардністю того часу. Сидіння з розкішного велюру різних кольорів, стіни під штучну шкіру і футуристичний бар, де персонал у формі подавав каву в елегантних керамічних чашках. М’які велюрові крісла, штори на вікнах, стіни під штучну шкіру — кожен з трьох вагонів мав свій основний колір: синій, бежевий або зелений
Зазначимо, що автор дизайну, Джіо Понті був італійським архітектором і дизайнером. У 1921 році він закінчив Міланський політехнічний інститут, де пізніше викладав з 1936 по 1972 рік. Він також заснував і був директором художнього журналу «Домус» до 1972 року. Його напарник, Джуліо Мінолетті також був архітектором. Він народився у 1847 році в П’ємонті.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1885a0138aa7c58c177a059cb1b7b17b.jpg)
Після того, як поїзд Arlecchino вийшов з експлуатації в 1986 році, його залишили на складі, де він почав руйнуватися. Однак у 2009 році Кантамесса, новий інженер в Ferrovie dello Stato (Італійські державні залізниці), вирішив відновити поїзд і зібрав для цього маленьку команду. Спроби його відновити продовжувалися у 2015 році.
Інтер’єри тоді відреставрували відповідно до оригінального дизайну, а поїзд оснастили необхідними для того, щоб він міг рухатися по сучасних електрифікованих коліях Італії і далі використовували для ретро-екскрусій. Відновлення вдалось завершити в 2025 році за допомогою модного дому Прада.
Нагадуємо, що понад шість років тому CNN склала топ-20 найкращих нічних поїздів Європи. Серед них був і рейс Київ-Варшава
- #Італія
- #Потяг
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
