Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі
Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі

Вomond представляє магазин у новому форматі, де ви знайдете все необхідне для догляду та краси. У нас зібрані товари всіх категорій: парфумерія, засоби для догляду за обличчям, тілом і волоссям, а також декоративна косметика. Асортимент включає доступні товари, а також трендові та класичні нішеві бренди.

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі - Фото 1

Новий формат Вomond — це не просто магазин, це емоційний beauty-простір. Ми відійшли від класичного підходу «вибрав — купив» і створили середовище, де клієнт може відчути себе частиною естетики, протестувати новинки, зробити фото, і головне — насолодитись процесом вибору.

Що відрізняє цей формат

  • Атмосфера, яка надихає: наприклад, фірмова інсталяція Вomond — рожевий артоб`єкт у вигляді косметичних форм і серця — одразу налаштовує на красу, грайливість і безтурботність.
  • Фокус на емоції, не лише на продукт: тест-зони, консультування в режимі «beauty-діалогу», акценти на нішевих брендах.
  • Інстаграмний простір: тут хочеться не лише купити, а й сфотографуватись, поділитись враженням — бо це частина досвіду.
  • Це формат для тих, хто обирає не тільки косметику, а і своє особливе відчуття краси.

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі - Фото 2

Магазини Вomond в оновленому форматі вже відкрилися у ТРЦ Lavina та Blockbuster Mall, а також було здійснено оновлення магазину в ТРЦ «Караван».

Тут постійно стежать за світовими трендами у сфері краси, відвідуємо провідні косметичні та парфумерні виставки, щоб обирати для вас найкращі та найактуальніші бренди.

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі - Фото 3

У магазині представлені провідні бренди: Pupa, Liu Jo та Diego Dalla Palma з Італії, Orlane та Women Secret із Франції, Korres із Греції, Sfs зі Шотландії, Giovanni зі США, а також нішеві парфумерні марки Fugazzi, Akro та Ella K.

Щомісяця в магазинах діють знижки до -70% на понад 1000 товарів, а щотижня — спеціальна пропозиція з найнижчою ціною на один із бестселерів.

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі - Фото 4

Бренди в Вomond, які варті вашої уваги

Fugazzi — нішевий парфумерний бренд із Нідерландів. Сміливі та нестандартні аромати для тих, хто любить унікальність. Їхні композиції розкриваються несподівано і завжди привертають увагу оточення.

Orlane — люксова французька косметика з антивіковими формулами, просто розкішний догляд для сяючої шкіри. Улюблений бренд багатьох зірок і beauty-експертів.

Diego Dalla Palma — італійський бренд професійного макіяжу, який може похвалитися насиченими кольорами, стійкими текстурими та стильним дизайном пакування. Ідеальний вибір для створення як природного, так і сміливого образу.

L’Erbolario — натуральна італійська косметика на рослинних екстрактах. Турбота про шкіру та природу. Всі продукти бренду мають дивовижні аромати, що дарують SPA-атмосферу.

Емоційний beauty-простір: Вomond представляє магазини у новому форматі - Фото 5


Джерело матеріала
loader