Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів
Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів

Цього тижня в фокусі нашої уваги — колекції, що поєднують сучасний дизайн із глибокими культурними відсилками: від геометричних сумок LONA PRIST, натхненних творчістю Малевича, до розширеної лінійки BEVZA з монограмою BB, що виникла з дитячого малюнка й традиційних мотивів. Бренд VIGO переосмислює літню класику через призму щоденного ритму та функціональності. O.TAJE поєднує природні матеріали й легкі силуети, створюючи гармонійні образи для спекотних місяців. Ètape цитує елегантність Венеції через пастельні відтінки та строгі форми сумок, натхнених класикою. Більше новинок — у нашому щотижневому огляді. 

LONA PRIST

До виходу стрічки «Малевич» режисерки Дар’ї Онищенко бренд аксесуарів LONA PRIST презентує капсульну колекцію Malevych, в якій звертається до творчої спадщини митця й інтегрує її в сучасний контекст. «Сумки LONA PRIST — це геометрія та чисті лінії. Відчуття форми і кольору Малевича в свій час надихнули мене обрати саме цей напрям в дизайні — лаконічний, стриманий, чіткий, де немає зайвого візуального шуму та прикрас, — розповідає засновниця і дизайнерка бренду Альона Пріст. — До речі, саме чорний квадрат став натхненням для нашого логотипу. Ця колекція є логічним продовженням ключової ідеї LONA PRIST — Bag as an art». Колекція Malevych складається з п’яти фірмових моделей LONA PRIST, а головною її зіркою стала Cube Bag — мінімалістична сумка, яку прикрасили графічні принти, натхненні «Супрематичною композицією» 1916 року.  Обличчям лінійки став український актор Віталій Ажнов — виконавець головної ролі у стрічці «Малевич».

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 1

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 2

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 3

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 4

BEVZA

Бренд оновлює лінійку з монограмою BB та додає туди новий продукт — кепку. Вперше представлена у колекції весна–літо 2024, монограма BB народилася зі спонтанного та зворушливого моменту. Одного дня син Світлани Бевзи малював олівцями й намалював дзеркальну букву «B» — простий дитячий ескіз, який і став поштовхом до створення нового символу. Натхненна цією дзеркальною формою, Світлана створила монограму BB, поєднавши її з традиційними українськими мотивами, зокрема з формою вікон у старовинних хатах. Вона викликає відчуття тепла, ностальгії та атмосфери дитячих спогадів і народних казок. «Як креативна директорка я дуже обережно ставлюся до логотипів, але ця монограма — особлива. Дві букви «В», які мій син дзеркально поставив поруч на малюнку, ми адаптували та трохи перехрестили — і справді вийшло віконце», — говорить Світлана Бевза. Сьогодні монограма BB перетворилася на повноцінну лінійку: топи, сукні, лонгсліви, купальники та кепки.

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 5

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 6

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 7

VIGO

У новому сезоні VIGO переосмислює літню класику — крізь призму щоденного ритму, актуальності та сучасної функціональності. У фокусі — легкі жакети з характером: модель із вшитим шарфом додає структурованої елегантності, а білий деконструйований жакет у парі з шортами — ідеальне рішення для спекотного міста. Обидва образи створені з акцентом на універсальність — речі легко адаптуються до зміни обстановки та сценаріїв. Тканини — льон і котон — натуральні, дихаючі, обрані з урахуванням реальних потреб літа: комфорт, свобода руху, відчуття легкості навіть у щільному графіку. У новій колекції бренд традиційно використовує конструктивні твісти — фірмові дизайнерські прийоми, що вирізняють речі VIGO серед базового одягу. Окрім ключових жакетів, у колекції представлені шорти, брючні костюми, довгі легкі спідниці, а також базові речі — футболки, топи та сорочки з акцентами на спинці. Усі моделі легко комбінуються між собою та можуть стати основою літнього гардероба. Кольорова гама — стримана й зібрана навколо нейтральних відтінків, із м’яким акцентом на buttermilk.

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 8

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 9

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 10

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 11

Ètape

Весна — час оновлення, легкості,  нових відкриттів та подорожей. Саме ці настрої та особлива естетика італійської Венеції стали основою для створення нової колекції сумок бренду Ètape. Модель Venice Bag поєднує витончені пастельні відтінки — кремовий, ніжно-рожевий, лимонний та м’ятний — із бездоганною локанічною формою й делікатною обробкою. Натуральна шкіра найвищої якості, вишукана фурнітура та увага до деталей підкреслюють сучасний погляд на класичну італійську елегантність.

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 12

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 13

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 14

O.TAJE

Pastel Summer — це гармонія кольору, текстур і продуманого, але ненав’язливого дизайну. Ніжний рожевий, делікатний жовтий та глибокий відтінок шоколадного мусу нагадують про тепло сонця, дотик вітру й м’якість тіней у спекотний день. В основі колекції — льон із кропивою, віскоза, бавовна, напівпрозорі матеріали та знакова в’язка O.TAJE, що створюють фактурні образи під кожен настрій. «Ми створили цю колекцію для жінок, які цінують натуральність і хочуть виглядати стильно без зайвих зусиль», — коментують у команді O.TAJE. До колекції увійшли лляні костюми, легкі віскозні сукні, спідниці, шорти, базові топи, а також в’язані вироби та моделі з прозорих тканин, що відсилають до відчуття повітряності та літньої свободи. O.TAJE — бренд із глибокою експертизою у сфері трикотажу, що послідовно досліджує його роль у формуванні універсального та гнучкого гардеробу. У новій колекції в’язка не лише додає фактурності, а й демонструє, як м’якість може поєднуватися з чіткими формами та лініями, зберігаючи відчуття легкості.

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 15

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 16

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 17

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 18

diadia

Літня колекція diadia — це відображення моментів, у яких народжується натхнення: теплі вечори, прозоре небо, шелест листя, сіль на шкірі після моря. Це атмосфера, яка закликає жити повніше й обирати те, що резонує саме з вами. Бренд поєднаа легкі текстури з базою, щільні тканини з напівпрозорими, щоб дати змогу кожному бути собою та щодня збирати нові образи. У колекції представлені сорочки з легкої бавовни, базові та графічні футболки, ніжні сукні, джинсові шорти з натяком на 90-ті та легкі хустки — акцент, що додає образу завершеності.

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 19

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 20

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 21

Травневий wishlist: огляд новинок від українських брендів - Фото 22


Джерело матеріала
loader