/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1c16bf8e8a09aa5fd3ac48d910e81005.jpg)
«Імітація бурхливої діяльності»: урбаністи розкритикували безбар’єрний маршрут від КМДА
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1c16bf8e8a09aa5fd3ac48d910e81005.jpg)
Безбар’єрні маршрути, які комунальники зараз облаштовують на окремих ділянках по всьому Києву, обмежуються монтажем тактильної плитки, закидає автор блогу про урбаністику Ne:Urban, називаючи це «імітацією бурхливої діяльності».
Зокрема, він звертає увагу на ділянку в Голосіївському районі: «Насправді майже ніякого покращення доступності на Деміївці так і не відбулось».
Так, тротуар виконано з купи різних матеріалів, що створює візуальний шум і заплутує. Можна помітити незакріплену тактильну плитку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fbb2cfad372645190a3664bd23aed35ed.jpg)
Варто було зробити поділ тротуару на транзитну та прибудинкову зони.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F05a254e5e5f394b26181300866b4187c.jpg)
При цьому залишили безліч об’єктів, таких як забори й бордюри, які мали б підлягати демонтажу. Не понизили бордюри на пішохідних переходах, що ведуть до паркувальних майданчиків.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F54084c61ee1c9d5c1c934262feab6c4d.jpg)
Під час ремонту так і не замінили вибиту плитку на платформах автобусних і тролейбусних зупинок. Висота платформ також лишилася без змін і не відповідає нормативній.
До будівлі ЦНАПу провели смугу тактильної плитки, й цим обмежилися: далі вона впирається у сходи, й людина на колісному кріслі не має можливості зайти самостійно.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ff84f9139d5790e78c764f2dd58adbe5f.jpg)
Переходи часто не збігаються з віссю тротуару. На прикладі нижче видно, що перехід впирається у бордюр і парковку, бо по той бік дороги безбар’єрність закінчується.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe3fb2e1c73ee2d1ed5f986ae9b7a1b08.jpg)
Також урбаніст вважає, що варто було зробити підвищені пішохідні переходи та острівці безпеки.
- #безбар'єрність
- #доступність
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
