Кандидати в мери Нью Йорка звинувачують у всіх транспортних проблемах міста е-велосипеди. Але що робити поки ніхто не знає
Кандидати в мери Нью Йорка звинувачують у всіх транспортних проблемах міста е-велосипеди. Але що робити поки ніхто не знає

Кандидати в мери Нью Йорка звинувачують у всіх транспортних проблемах міста е-велосипеди. Але що робити поки ніхто не знає

Кандидати в мери Нью Йорка звинувачують у всіх транспортних проблемах міста е-велосипеди. Але що робити поки ніхто не знає - Фото 1

Під час дебатів кандидатів на посаду мера Нью-Йорка, більшість претендетів висловила занепокоєння через надмірну кількість електричних велосипедів у місті. Мовляв, вони збільшують кількість аварій, пише Archpaper

Модератор дебатів Браян Лерер з WNYC зазначив, що 2024 року в місті сталося 252 смертельних випадки на дорозі і запитав кандидатів, як зменшити цю кількість до нуля.

Відповіді кандидатів були різними. Дехто пропонував більше співпрацювати з Департаментом транспорту, інші — обмежити швидкість електричних велосипедів, а хтось говорив про страх, який виникає у них та ньюйоркців, коли поруч мчить електричний велосипед. Те, що абсолютна більшість аварій стається за участі автівок, а не електровелосипедів, мабуть більшість кандидатів не цікавить.

Хоча кандидати мали різні погляди, їхні відповіді показали, що багато хто хвилюється через збільшення кількості електричних велосипедів у місті і не знає, як з цим боротися.

Електричні велосипеди з’явились у місті нещодавно. У 2013 році мер Блумберг заборонив їх через те, що вони занадто важкі, швидкі та тихі, і пішоходи не чули їх наближення. Але в 2020 році губернатор Ендрю Куомо легалізував їх після тиску з боку індустрії доставки, яка виросла через COVID-19.

З 2020 року активісти почали вимагати змін, звинувачуючи е-байки у створенні небезпеки на дорогах. Проте з 2021 року оператор CitiBike збільшив кількість електричних велосипедів.

У січні 2024 року мер Ерік Адамс запропонував створити «Департамент стійкої доставки», щоб покращити умови для велосипедистів та кур’єрів. Однак через корупційний скандал за участі мера, плани щодо нового департаменту не реалізували.

Новий заступник мера, Ренді Мастро, мав жорсткіші погляди на проблеми велосипедистів. Він завжди був проти велодоріжок, а під його керівництвом штрафи для велосипедистів стали ще суворішими — замість звичайних штрафів їх тепер могли відправити до кримінального суду. Це ускладнило життя кур’єрам-іммігрантам.

У червні 2025 року мерія ввела нові обмеження швидкості для електричних велосипедів і самокатів — 15 миль на годину (приблизно 24 кілометри).

Багато експертів погоджується, що знайти рішення для безпечної інтеграції е-велосипедів у міську інфраструктуру майже неможливо. Якщо в дизайні міста створити перешкоди, це може відлякати людей від використання велосипедів. Обмеження швидкості через додаток можливе, але це не сподобається кур’єрам, і індустрія доставки постраждає через ці обмеження.

Кандидати в мери Нью Йорка звинувачують у всіх транспортних проблемах міста е-велосипеди. Але що робити поки ніхто не знає - Фото 2

Разом з тим Квінн Грегорі, архітектор та міський дослідник з Нью-Йорка, підкреслює, що хоча багато хто звинувачує електричні велосипеди в проблемах на дорогах, з січня по червень 2015 року лише 5% аварій, в яких постраждали або загинули пішоходи, сталися за участю велосипедів чи е-байків.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!

  • #Велоінфраструктура
  • #е-велосипеди
  • #Нью-Йорк
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала