/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fff518a88e5e05c78d023bc02ba7c43cc.jpg)
Приміську електричку вперше переробили на «експериментальний експрес»
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fff518a88e5e05c78d023bc02ba7c43cc.jpg)
Колишню приміську електричку Укрзалізниця переробила на електропоїзд із салоном другого класу, повідомляють залізничний оглядач Олег Васильєв і пресслужба перевізника.
Це перший за багато років модернізований поїзд із подібним компонуванням вагонів. До цього з цехів Київський електровагоноремонтний заводу виїжджали електрички укомплектовані сидіннями третього класу і розраховані на приміські перевезення.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fc17d534bbd4de3a910bce392708afcb6.jpg)
Поїзд №826/825 Львів–Тернопіль–Хмельницький почне курсувати з 11 липня щодня, крім вівторка. Укрзалізниця називає його «регіональним поїздом експериментального типу».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0c201a94d603c4afd1f27dd9765575b9.jpg)
Оригінальний поїзд ЕПЛ9Т випустив у 2003 році завод Луганськтепловоз. Основна зміна у салоні — розміщення м’яких крісел, що відповідають стандарту другого класу. У вагонах також прибрали середні вхідні двері — вони залишилися лише у головних вагонах.
Водночас в оновленому поїзді бракує кондиціонерів.
Поїзд загалом отримав такі оновлення:
- пандуси та інклюзивні вбиральні;
- місця для пасажирів на колісних кріслах;
- кріпленнями для велосипедів;
- два автомати з напоями та снеками.
- індивідуальні м’які крісла з можливістю регулювання положення та розетками/роз’ємами USB для зарядки гаджетів;
- індивідуальні столики для кожного пасажира;
- кріплення для мобільних пристроїв;
- оновлена система освітлення з можливістю включення пониженого рівня освітлення салонів;
- індикація зайнятості вбиралень;
- вагонне табло з маршрутом,
- багажні полиці зі збільшеною місткістю,
- стелажі для перевезення валіз.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1cba3dcb6dbbc01f42404a4d6421f897.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1a3d82b91f15b03ef79489d9660e556c.jpg)
Вартість квитків — від 174 до 206 гривень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F6213f0eca9b9e8a2b8710b837c899aac.jpg)
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
- #електричка
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
