/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fb01d9fffaaed9a675980f12bc99d7c52.jpg)
Ruslan Baginskiy x Galeries Lafayette: 12 вітрин, поп-ап і магазин у Парижі
Цього літа український бренд Ruslan Baginskiy відзначає своє десятиріччя історичною подією в серці світової моди — Парижі. У межах ювілейного проєкту український дизайнер, запрошений гість Galeries Lafayette, створив дизайн 12 головних вітрин, поп-ап і відкрив магазин свого бренду у форматі shop-in-shop на другому поверсі одного з найвідоміших модних універмагів світу — Galeries Lafayette Paris Haussmann.
Головна будівля Galeries Lafayette — видатна архітектурна споруда, збудована ще у 1912 році, яка понад сто років залишається не тільки туристичною пам’яткою, а і ключовою платформою світової моди. Кожного року Galeries Lafayette приймає 27 мільйонів відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських департаментів. Фасад знакової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м2. Сам проєкт увійшов до кутюрної програми офіційного Тижня моди в Парижі підкреслюючи значущість події для українського дизайну на міжнародній арені.
Вітрини Galeries Lafayette — особливий культурний простір, де з початку ХХ століття народжуються нові візуальні мови та наративи. У різні роки їх оформлювали такі бренди як Prada, Chanel, Louis Vuitton, Jacquemus. Вперше в історії української модної індустрії бренд реалізував takeover такого масштабу. Інсталяцію Ruslan Baginskiy можна побачити на вулицях Парижу з 8 липня по 25 серпня.
«Для мене і для команди це більше, ніж проєкт — це важливий момент, присвячений українській культурі: її силі, витонченості, креативності й здатності надихати цілий світ. Це розповідь про наш дім з великою любов`ю до того, ким ми є. Щодня вітрини бачитимуть тисячі людей, які цього літа приїхали в Париж. Ми віримо в мову культури, а кожна вітрина в центрі міста — це наш голос», — Руслан Багінський.
Візуальна розповідь, що отримала назву Ruslan Baginskiy Tales, поєднує сучасний дизайн, традиційні техніки та художню інтерпретацію української ідентичності. 12 вітрин задумані у вигляді виставки під відкритим небом; кожна з них розкриває окрему історію. Серед вітрин можна побачити:
- Вітрина, присвячена лозоплетінню з села Іза — унікальній техніці, що входить до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Саме з майстрами з Ізи бренд створив однойменну сумку влітку 2023 року.
- Вітрина з манекенами, натхненними роботами Казимира Малевича, що перегукується з українським авангардом.
- Пара вітрин у синьо-жовтих кольорах: на дисплеї збільшена «бейкер бой кеп» натхненна традиційним тином та масштабовані RB bag charms у вигляді українських птахів.
«Я хотів, щоб вітрини не просто показали продукт, а розповіли про його культурне походження. Звідси з`явилась ідея формату вуличної виставки – історії, яка говорить про Україну і про красу, яку треба зберегти», — відзначає Руслан Багінський.
До проєкту дизайнер долучив сучасних українських митців та майстрів: килим для зони магазину Ruslan Baginskiy реалізував Ярослав Кущу у техніці тафтингу. Даша Імшенецька розробила унікальний сервіз, натхненний формами колекцій RB. Юстина Гризлюк працювала над кольоровою палітрою та виконанням манекенів для вітрин. Птахи з дерева виготовила Цветкова Ілона.
Гостям та друзям бренду було надіслано спеціальне фізичне запрошення — колекційний bag charm у вигляді синиці, ця пташка першою «сповістила» про запуск події.
Ruslan Baginskiy Tales можна побачити з 8 липня до 25 серпня 2025 року в Galeries Lafayette Paris Haussmann.
