/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0cb12306a20944b144b293c7ba5f4b82.jpg)
Залізниця купляє 100 вагонів, серед яких — «нового покоління». Їх не труситиме, ліжка будуть довшими
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0cb12306a20944b144b293c7ba5f4b82.jpg)
Цього року українська залізниця купляє 100 нових вагонів, включаючи п’ять нового покоління, повідомляє пресслужба компанії.
Ця партія з п’яти вагонів буде пілотною, і надалі, можливо, їх купуватимуть більше. Отримати вагони передбачається за 2,5 роки.
Чим вони відрізняються від нинішніх?
Зараз рухомий склад Укрзалізниці базується на технологіях 1970-х років: вугільне опалення; кондиціювання працює тільки під час руху поїзда; потрібні два провідника на один вагон.
У новій партії з п’яти вагонів — повністю електричне опалення з індивідуальним керуванням температурою в кожному купе; кондиціювання працюватиме навіть на зупинках та за малої швидкості; потребують меншої кількості персоналу.
Ці вагони менше труситиме — пневмопідвішування додає плавність ходу. Завдяки кузовам із неіржавної сталі вони здатні прослужити 50 років (на 20 років довше, ніж нинішні стандартні) та мають подовжені міжремонтні інтервали.
Вагони будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Вони вміщатимуть більше пасажирів — до 44 в одному купейному вагоні (зараз — 40). Завдяки ширшому кузову довжину спального місця можна подовжити до 2,2 метра. Вагони матимуть автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою.
Один вагон буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на колісному кріслі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fb83710011b5e742016ccfdc2a93c2836.jpg)
Також будуть розетки з роз’ємами USB та type-c і бездротовою зарядкою для смартфонів; власний столик для верхніх полиць, який буде пересувним по горизонталі; додатковий умивальник у коридорі вагона.
Скільки це коштуватиме і хто вироблятиме?
Один такий вагон «нового покоління», як очікується, коштуватиме 95,6 мільйона гривень — зазвичай європейські залізничні компанії платять за аналогічні вагони більше, стверджують в Укрзалізниці.
Вартість обслуговування одного місця пасажира у такому вагоні в перерахунку на термін служби вагона залишається майже незмінною, враховуючи збільшену кількість місць у вагоні.
Тендер на закупівлю решти 95 вагонів за 4,47 мільярда гривень уже проведено — переможцем став Крюківський вагонобудівний завод, постійний постачальник Укрзалізниці. Це виходить приблизно 47 мільйонів гривень за один вагон.
Щодо п’яти «нового покоління», то тендер зараз триває.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
