/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fbf0a0bee317aa29777d00434b59ec8c3.jpg)
Aromateque представляє новий аромат від Maison Francis Kurkdjian, який пахне дитинством та безтурботністю
Багато парфумерних експертів кажуть, що у 2025 році ключовим трендом серед ароматів нас очікує безтурботний інфантилізм і всі ольфакторні ноти, які з ним пов`язані. Тож не дивно, що сучасний геній парфумерії Франсіс Куркджан, який передбачає і задає тренди, випустив абсолютно незвичайний аромат — він пахне безтурботним дитинством. Шукайте його у єдиного офіційного представника бренду Maison Francis Kurkdjian в Україні — концепт-стора Aromateque.
Дуже миле дитяче прізвисько самого Куркджана — Kurky, виписане дитячим почерком на етикетці культової пляшки, одразу заявляє: це надзвичайний аромат, який візьме вас за руку та поверне у дитинство.
«Усі дорослі колись були дітьми, але мало хто з них пам’ятає про це», — сказав «Маленький принц» Сент-Екзюпері. Як протиотрута від цієї схильності забувати, Kurky — це дитячий аромат, створений для дорослих. Запрошення наважитися, відчути життя крізь веселку кольорів. Щоб пробудити залишки безтурботності та пристрасті, які глибоко поховані в нас.
Важливе питання: чи можемо ми залишатися дітьми, ставши дорослими? Франсіс Куркджан відповідає «так»: для нього дитинство — це не питання віку, а спосіб пізнання світу, здатність дивуватися, мріяти, наважуватися творити своє життя, спонтанність у самому прекрасному сенсі цього слова.
Нетиповий для Maison Francis Kurkdjian аромат, Kurky народився саме так — спонтанно. Він втілює сплеск чистої творчості та свободи без зайвих обдумувань чи ретельного аналізу, а також здатніть не сприймати життя та самих себе надто серйозно. Kurky — це аромат для дорослих, які сміють мріяти, як діти.
Цей парфум — щирий, справжній, трішки наївний, як діти, та він одразу розкриває себе таким, яким він є — тут варто забути про класичні структури ароматів і те, як ноти еволюціонують від вершини до серцевини та основи.
Він пахне цукерками, але не надто фруктовими чи гурманськими. Скоріш, це апетитний вершковий акорд тутті-фрутті, стиглого персика та малини — аромат бажаної коробки цукерок, за яку ми в дитинстві могли віддати все, що завгодно.
Його мускусний, злегка ванільний шлейф так само заспокоює, як аромат чистої шкіри. Аромат, що викликає звикання, який миттєво приваблює та захоплює – і його нелегко забути, як дитячий віршик, який ви час від часу наспівуєте з усмішкою.
«Це безтурботний аромат, який передає невгамовне бажання свободи. Kurky тут, щоб нагадати нам, що немає вікових обмежень для виховання внутрішньої дитини», — каже Франсіс Куркджан.
В Україні єдиним офіційним представником Maison Francis Kurkdjan є концепт-стор Aromateque.
Новий аромат Maison Francis Kurkdjan вже доступний у продажу:
• онлайн на сайті aromateque.com
• у мережі магазинів Aromateque по всій Україні.
