/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe4d95ff44583a2357a63b4b2f7ab333d.jpg)
Укрзалізниця бачить себе в майбутньому як європейський лоукостер
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe4d95ff44583a2357a63b4b2f7ab333d.jpg)
В Укрзалізниці розглядають можливість у перспективі вийти на європейский ринок та функціонувати як залізничний лоукостер, повідомив голова правління Олександр Перцовський у шоу «Пряма червона».
«У нас є амбіція стати таким лоукостером, але крутим лоукостером в Європі, тобто свого часу вийти на той ринок», — заявив він.
Перцовський зауважив, що принаймні в авіації найуспішнішими лоукост-операторами в Європі є авіакомпанії «не з провідних країн». Він навів приклади угорської WizzAir та ірландської Ryanair, зазначивши, що засновник останньої, Майкл О’Лірі, є для нього легендою.
Укрзалізниця зможе вийти у цей сегмент, зокрема тому, що вже розвиває міжнарожні напрямки до Польщі, Угорщини тощо, і здобула репутацію у співпраці з Євросоюзом. Доказом довіри голова компанії вважає надання 76 мільйонів євро на євроколію до Львова. Докладніше про проєкт — у цьому матеріалі.
На думку Перцовського, наразі Укрзалізниця перебуває в унікальній ніші, охоплюючи спектр від електричок — «за копійки веземо когось на дачу посадити картоплю» — до суперпреміум-класу, яким користуються люди зі статками у «десятки мільярдів доларів».
Слід зазначити, що європейські нічні поїзди залишаються дорогими, принаймні у порівнянні з авіалоукостерами, з низки чинників. Залізнична інфраструктура, зокрема, фрагментована, що, наприкад, вплинуло за запуск нічного поїзду Брюссель–Венеція.
Мміжнародні рейси Укрзалізниці також відчутно дорожчі, ніж внутрішні. На це впливають додаткові витрати: сплата польській залізниці за обслуговування поїзда, користування інфраструктурою, доступ до станцій, маневрові роботи тощо. Крім того, тарифи прив’язані до курсу швейцарського франка.
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
