/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F1458c6a7295ab8336048f065cf8b6299.jpg)
Зеленська відвідала український павільйон на Expo2025 в Осаці
Як передає Укрінформ, про це Зеленська повідомила у Фейсбуці.
«Коли український павільйон на Expo2025, що проходить в Осаці, тільки відкрився, він спричинив такий ажіотаж, що організаторам довелося залучати регулювальників руху. Щогодини через нього проходило до 1500 відвідувачів, а за всі пів року, що триватиме EXPO, кількість людей, які його побачать, за підрахунками організаторів, сягне 23 мільйонів», - зазначила Зеленська.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Ffb83d28658e9ad69fb570d6669253b2a.jpg)
За її словами, ця увага тішить тим більше, що тема українського павільйону дуже серйозна: цінності й гідність.
Побудований він у вигляді магазину, де нічого не продається. Бо кожен експонат символізує щось нематеріальне: свободу, стійкість. Штрихкоди на експонатах ведуть не до грошової оплати, а до відеоісторій з України, які показують справжню ціну таких понять, як право на освіту та медицину, безпеку, свободу вибору в умовах оборони країни від агресора.
«Так український Not For Sale Store транслює чітку ідею: у світі, де майже все має свою ціну, деякі речі все ж не можна купити», - зауважила Зеленська.
Поруч із головним павільйоном – зона Values-Driven Economy (економіка, керована цінностями), де представлені артефакти від українських компаній, які продовжують працювати попри війну: каски енергетиків, пальне від нафтовиків та інші речі, які нагадують, що країна – великий організм, який тримається на великій праці кожного.
«Дякую Японії за можливість показати наші цінності та стійкість, адже саме країна – організатор EXPO надала Україні безкоштовний простір на всі пів року виставки. Проєкт також підтримали Програма розвитку ООН в Україні, Укрзалізниця та Caparol. Сподіваюся, всі, хто побачить український павільйон та його експонати, принаймні замисляться над тим, яких цінностей хоче для себе сучасний світ і на що він заради них готовий», - підкреслила Зеленська.
Як повідомляв Укрінформ, 13 квітня український павільйон Not For Sale офіційно відкрився на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, представивши унікальну концепцію «Магазину, у якому нічого не можна купити».
Фото: facebook.com/olenazelenska.official
