Голова інспекції з паркування став їздити на велосипеді й заборонив би посадовцям користуватися автівками
Голова інспекції з паркування став їздити на велосипеді й заборонив би посадовцям користуватися автівками

Голова інспекції з паркування став їздити на велосипеді й заборонив би посадовцям користуватися автівками

Голова інспекції з паркування став їздити на велосипеді й заборонив би посадовцям користуватися автівками - Фото 1

Голова інспекції з паркування Сергій Дубенко сам їздить на роботу на велосипеді та вважає, що транспортні посадовці мусять пересуватися так само — велосипедами чи громадським транспортом. Про це він заявив в інтерв’ю Вечірньому Києву.

«Я вважаю за необхідне зобов’язати високопосадовців, які працюють у сфері наземного громадського транспорту, пересуватися виключно велосипедами, автобусами, маршрутками, тролейбусами та трамваями, з фіксуванням їхніх маршрутів у “Києві Цифровому”. Можливо тоді б вдалося усунути багато недоліків, одним із яких є нестабільний графік руху, — заявив він. — Це найкращий спосіб для чиновника дізнатися справжній стан справ із велодоріжками, безбар’єрністю, ремонтом доріг і паркуванням».

Видання зауважує, що велосипед стоїть у Дубенка просто посеред кабінету. Ми знайшли фото голови інспекції на електровелосипеді HIMO Z20. Такий коштує приблизно 30 тисяч гривень і має три режими їзди: електричний, механічний і допоміжний. Посадовець не уточнює, як давно їздить на велосипеді, однак у квітні цього року виклав фото й повідомив, що тепер відчуває всі переваги і недоліки велоінфраструктури на собі.

«Я дуже завзятий велосипедист, тож поїздки на двоколісному транспорті для мене завжди були суцільним задоволенням. Хоча на роботу я завжди йду пішки 40-45 хвилин. Повертаюся додому теж пішки, але вже іншим маршрутом, — розповідає Дубенко. — Але містом часто їжджу на велосипеді».


За його словами, у Києві відчувається гостра нестача велоінфраструктури, особливо якщо порівнювати з європейськими містами. Деякі велодоріжки неправильно спроєктовані, не інтегровані в загальну мережу. На них часто паркуються автомобілі. Є проблеми з якістю розмітки та відсутністю належного обслуговування велодоріжок.

У декларації Дубенка вказано, що автомобіль є в його дружини — Toyota RAV4 2013 року. Згідно з вказаними даними, цю автівку купили два роки тому за 150 тисяч гривень, що здається нереалістично вдалою покупкою, якщо порівняти з цінами на подібні машини в оголошеннях.

Він переконаний, що київські водії мають змінити звички в автомобілекористуванні: «Шкідлива звичка — сприймати автомобіль як самокат, велосипед чи навіть рюкзак. Тобто щось таке, що не потребує додаткових витрат і має бути під рукою».

  • #Велосипед

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader