/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe01785778ae8ede9e56a7e30b695955d.jpg)
Подивіться, як виглядають тунелі між майбутніми станціями метро «Мостицька» та «Проспект Правди»
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe01785778ae8ede9e56a7e30b695955d.jpg)
Компанія Autostrada поширила світлини тунелів між майбутніми станціями «Мостицька» та «Проспект Правди»
Нагадаємо, що це перший такий проєкт в історії українського метробудування, де потяги рухатимуться один над одним.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fb38328d2770a91ad7331bba092699610.jpg)
Загальна довжина ділянки двоярусних тунелів становить 1000 метрів, наразі готово 300 метрів.
В тунелях встановлюють спеціальні шумопоглинальні елементи і від початку будівництва розроблено більше 75 тис. м3 грунту котловану.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7bc575f0033157f8032c8bb5fb303fa9.jpg)
За майбутньою станцією «Проспект Правди» будують тупики, де поїзди зможуть залишатися на ніч. Там також зводять технічні приміщення для обслуговування поїздів.
Зазначимо що унікальна конструкціятунелю зумовлена тим, що через брак місця тунелі метро не можуть йти поруч,тому вони йтимуть один над одним. Потяги, що їхатимуть на Виноградар, використовуватимуть нижній тунель, а ті, що повертатимуться в центр, — верхній.
В березні підрядник повідомив, що завершив 200 метрів тунелю, а за майже пів року добудував ще 100 метрів. За договором, компанія «Автострада» має здати ділянку з станціями «Мостицька» та «Проспект правди» до кінця 2026 року. Тобто, фактично до кінця цього терміну залишилось майже півтора року і монтаж ще 700 метрів тунелю.
- #метро на Виноградар
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
