Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000
Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000

Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000

Компанія Aston Martin разом із британським виробником дитячих товарів Egg анонсувала нову модель дитячого транспорту під назвою Egg3. Новинка стане доступною наприкінці 2025 року у трьох кольорах за ціною 3000 доларів.

Крім колясок, до загальної лінійки Aston Martin та egg увійдуть: люльки, рюкзаки, адаптери для автокрісел, дощовики та інші преміальні аксесуари.

Як повідомляється в прес-релізі Aston Martin, «подібно до того, як кращі автомобілі спроектовані для плавного і чуйного водіння, сучасна розкішна коляска вимагає контролю, витонченості та непохитної прихильності до якості. Паралелі між двома світами очевидні: де кожна деталь, від підвіски до силуету, ретельно продумана, щоб покращити враження».

Деталі коляски виконані відповідно до фірмового дизайну Aston Martin - оббивка в стилі автомобілів компанії, ручки, вкриті шкірою, та колеса як у преміальних машин. Культовий стьобаний візерунок перегукується з інтер'єром моделі DBX707.

  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 1
  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 2
  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 3
  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 4
  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 5
  • Aston Martin представив розкішний дитячий візок вартістю $3000 - Фото 6

Основний акцент у дизайні зроблено на колесах: їх конструкція із шестикутними спицями імітує елементи дисків суперкарів Aston Martin Valour та Victor – моделей, вартість яких перевищує один мільйон доларів. Каркас виконаний з декоративною стьобаною обробкою. Максимальне навантаження, яке витримує модель, становить 25 кг.

Фото: Aston Martin

Пропонуються три варіанти виконання:

  • Фірмовий зелений Aston Martin з лаймовими акцентами;
  • Два відтінки сірого, які відсилають у вінтажні інтер'єри та сучасне використання карбону;
  • Один із сірих варіантів доповнений шкіряними вставками Bitter Chocolate та елементами обробки Magneto Bronze.

ЗМІ зазначають, що співпраця між Aston Martin та Egg пов'язана "сімейними узами": засновник компанії Egg, канадський мільярдер Лоуренс Стролл, є одним із найбільших акціонерів Aston Martin, а його син Ланс виступає за команду Aston Martin F1. За заявою Стефано Сапоретті, директора з диверсифікації бренду, проект спрямований на розширення екосистеми Aston Martin за межі автомобілів у повсякденне життя клієнтів та їхніх сімей.

Джерело фото: media.astonmartin.com

Джерело матеріала
loader