/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fea8ffd07518bfe47caf4ba8c7f2cfa63.jpg)
Новий вид елегантності: якою запам’яталася колекція Prada на Тижні моди в Мілані сезону весна-літо — 2026
Рухаючись модною мапою, ми з екстравагантного Лондона перенеслися до іншої fashion-столиці, яка не менше за своїх попередників вразила розмаїттям сміливих експериментів і трендових рішень. Нею, звісно ж, став Мілан — місто, у якому почали свій шлях сотні брендів, що й досі захоплюють нас своїм баченням одягу та його призначення. Й один із найпопулярніших серед них — Prada.
Цього сезону Міучча Прада та Раф Сімонс взяли за мету позбавити власні дизайни всього зайвого й звести одяг до найчистіших частинок, при цьому не прив’язуючи його до певних часових рамок, категорій чи вірусних тенденцій. У новій колекції вони представили свою відповідь на те, що самі називають «перевантаженням сучасної культури», — явище, яке є реакцією на невизначеність сьогодення та невідомість майбутнього. На практиці це вилилося в еклектичну добірку вбрання, що поєднала ідеї плинності та свободи з несподіваними силуетами й цікавими колірними комбінаціями.
Лінійка, за словами Міуччи та Рафа, стала спробою розкрити те, що знаходиться «між» звичними категоріями.
«Йдеться не про конкретний момент у часі, не про певний стиль одягу чи тип конструкції, — пояснив Сімонс за лаштунками. — Ми просто хотіли випробувати себе, працюючи з flou (м’якими текучими формами та легкими тканинами), і водночас зробити його легким».
Так, основними елементами, на яких зосередилися дизайнери, стали спідниці — усі в різних силуетах, фактурах і відтінках. Перш за все — моделі, які кріпилися не звичним чином на талії чи стегнах, а звисали з плечей за допомогою бретелей, вільно огортаючи тіло. Їх керівними модного дому комбінували з легкою невагомою білизною та безформними бра. Інші ж варіанти — так звані «Франкенштейни», тобто спідниці, що поєднували одразу три, чотири, а то й п’ять різних текстилів, змішуючи мереживо з плісе та багатошаровими воланами.
Утім лише спідницями Сімонс і Прада не обмежилися. Серед інших фаворитів опинилися ультракороткі шорти-блумери, що додали колекції романтичності та дитячої невимушеності. До них задля контрасту додали шкіряні куртки, довгі рукавички та стримані утилітарні сорочки.
Якщо ж говорити про палітру колекції, то тут дизайнери розійшлися по повній. Нейтральні сірі, чорні й темно-сині відтінки межували з насиченими жовтими, рожевими, фіолетовими, фісташковими та малиновими тонами, створюючи яскраву, живу мозаїку, у якій класика перепліталася з експериментальними рішеннями. Така кольорова гра лише підкреслила головну ідею лінійки — відмову від чітких правил і рамок на користь вільного самовираження.
Не менш показовими стали й стилістичні контрасти. Поруч із дитячою безтурботністю пастельних блумерів і «бульбашкових» спідниць з’явилися витончені kitten heels, строгі комбінезони та сатинові туніки, оздоблені розкішним декором. Саме на перетині цих протилежностей — наївності й вишуканості, мінімалізму й театральності — сформувалося нове бачення елегантності, яке Prada запропонував сезону весна-літо 2026.
