/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F58384080d821a58b4ea5bb79e9557685.jpg)
MoMA та Mattel випускають колекцію іграшок, натхненну Ван Ґогом, Моне та Далі
Музей сучасного мистецтва в Нью-Йорку (MoMA) оголосив про нову співпрацю з іграшковим гігантом Mattel. Уже 11 листопада MoMA представить капсульну колекцію іграшок та ляльок, натхненних роботами з постійної експозиції музею.
Серед продуктів колекції:
- Лялька Barbie у вечірній сукні з принтом «Зоряної ночі» Вінсента ван Ґоґа (1889);
- Куля Magic Eight Ball із абстрактним фрагментом Альми Вудсі Томас (1968);
- Моделі Hot Wheels культових авто Jaguar E-Type Roadster та Citroën DS 23 Sedan;
- Фігурки Сальвадора Далі та Клода Моне від Little People Collector;
- Карти Uno із шістьма відомими роботами з колекції музею, серед яких твори ван Ґоґа, Моне та Матісса.
Колекцію можна буде придбати у MoMA Design Store в Нью-Йорку та Японії, а також онлайн на сайтах MoMA Design Store і Mattel Creations.
Mattel також підтримає сімейну артлабораторію Samuel and Ronnie Heyman Family Art Lab, інтерактивний простір для дітей і батьків у музеї.
Нік Караманос, старший віцепрезидент Mattel із партнерств у сфері розваг, зазначив, що компанія переосмислює свої бренди як «колекційні дизайнерські досвіди», а співпраця з MoMA дозволяє втілити відомі твори мистецтва у форматі, що поєднує культуру, дизайн і сторітелінг.
Джессі Ґолдстайн, головний директор з роздрібної торгівлі MoMA, додав, що партнерство з Mattel Creations відкриває нову аудиторію, поєднуючи сучасне мистецтво з творчою грою та інноваційним дизайном.
Для Mattel це не перший мистецький проєкт: у 2020 році компанія випустила ляльку на честь української фехтувальниці Ольги Харлан, а також серію Role Models та Diversity, де представлені різні типи тіл, відтінки шкіри та інклюзивні образи.
MoMA Design Store відбирає товари за високими стандартами естетики та інноваційності, а кожна покупка підтримує виставкову діяльність і освітні програми музею.
