/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F648c3bb60169db1fde279578ac50bf1a.jpg)
«Ковальську» оштрафували за рекламу з порноакторкою. Компанія подякувала за «чудову промоцію»
Держпродспоживслужба наклала штраф на компанію «Ковальська» за рекламу з порноакторкою Джозефіною Джексон. Про це повідомили сама компанія та засновник креативної агенції reitarska Максим Бондаренко, який подав скаргу.
Кампанія «Твердий стандарт» складається з кількох мініроликів, у яких Юлія Сенюк, відома за псевдонімом Джозефіна Джексон, сексуалізовано розповідає про бетонний розчин, наприклад, шепоче: «Бетон стає твердим». Нещодавно вона заявила, що покинула Україну через кримінальне переслідування жінок, які створюють еротичний контент: «Не бачу сенсу сидіти в країні, де закон садить за голе фото в телефоні».
Держпродспоживслужба звернулася за експертизою до громадської організації «Українська асоціація маркетингу». Експерти визнали, що рекламна кампанія є дискримінаційною та порушує закон «Про рекламу», а саме: «використовує зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача, що не стосується рекламованого продукту чи способу його споживання».
На «Ковальську» наклали штраф у розмірі 6 783 гривень.
Попри те, що Держпродспоживслужба зобов’язала компанію зупинити розповсюдження контенту, «Ковальська» анонсувала вихід наступного ролика та подякувала автору скарги за «чудову промоцію».
«Ще раз наголосимо: цей ролик не про секс, він — про правила догляду за бетоном. Які розповідає сексуальна жінка», — коментує «Ковальська».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F61ac1d0d318a96150bfd35e20392a686.jpg)
- #Ковальська
- #Реклама
- #Сексизм
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
