На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»
На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»

На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»

На Прикарпатті, у місті Косів, презентували бренд та айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка». Його створили в рамках проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій».

Про це у Фейсбуці повідомляє відділ промоції, зв'язків і економічного розвитку Косівської міської ради, передає Укрінформ.

«На фінальній події проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», що впроваджувався у Косівській міській територіальній громаді за підтримки грантової програми British Council Ukraine з розвитку креативної економіки, представили бренд та візуальну айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка», - йдеться у повідомленні відділу Косівської міськради.

Тут зауважили, що «Килимарка» поєднує автентику Гуцульщини з сучасним поглядом на творчість і підприємництво.

«Арки, які збереглись як основний архітектурний елемент будівлі колишнього килимового цеху, стали основою візуального мотиву у створенні дизайн-системи бренду для ЦКК «Килимарка» у Косові», - додають у відділі Косівської міськради.

Зазначається, що реалізація проєкту стала важливим кроком до повноцінного запуску сучасного культурно-креативного простору у Косівській громаді.

Читайте також: В історичній частині Житомира планують побудувати музей сучасного мистецтва

Як повідомляло агентство, у Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК - «Zbroya».

Фото: Відділ промоції, зв'язків і економічного розвитку Косівської міської ради 



Джерело матеріала
loader