/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4e840e8f60f02e878c6f1c4b379dc804.jpg)
Нова гілка метро Варшави буде автономною — з поїздами без машиністів
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4e840e8f60f02e878c6f1c4b379dc804.jpg)
Майбутня четверта лінія Варшавського метро стане повністю автономною — поїзди курсуватимуть без машиніста, повідомив мер міста Рафал Тшасковський.
Зараз метрополітен у польській столиці налічує дві гілки. Місто планує одночасно побудувати ще дві — М3 та М4. Крім того, лінія М2, яку почали будувати двадцять років тому, досі не завершена — будівництво ще триває.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ff49c94fe206914ac1adad9997a14d396.jpg)
Тшасковський також зазначив, що будівництву нових ліній сприятиме проведення у Польщі Олімпійських ігор. Польща ніколи не приймала у себе Олімпіаду, але зараз уряд планує подати заявку на проведення ігор у 2040 році.
Наразі завершено передпроєктну фазу підготовки четвертої лінії. 26-кілометрова гілка налічуватиме 23 станції. Попередньо, станції буде обладнано дверима вздовж краю платформи, які відчинятимуться лише тоді, коли поїзд зупиняється.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F026e57eefd858aa9e85248f9b0e06326.jpg)
Проєкт третьої лінії, яка має сполучити район Гоцлав із центром, зазнає критики від фахівців і містян. Дослідження показують, що цією гілкою користуватиметься мало пасажирів. Крім того, запланований маршрут передбачає різкі повороти, 90 градусів і більше, що призведе до зниження швидкості поїздів. Деякі транспортники пропонують натомість запустити до Гоцлава трамвай.
- #Варшава
- #метрополітен
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті