У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років
У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років - Фото 1

Компанія PKP повідомила, що в Польщі нарешті оновили один із найбільших залізничних вокзалів. На це пішло п’ять років.

Реконструкція залізничної станції Warszawa Zachodnia коштувала майже 600 мільйонів євро. Частину коштів надала Європейська комісія в рамках програми «Інфраструктура та середовище».

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років - Фото 2

Реконструкція закінчилась відкриттям підземного переходу, і тепер пасажири можуть дістатися до поїздів тунелем, який з’єднує станцію з районами Охота та Воля.

Підземний перехід схожий на невеликий торговий центр. Під 20 коліями розмістили 26 сервісних точок, каси, туалети та зали очікування. Для будівництва використали 11500 тонн сталі, і це більше, ніж для Ейфелевої вежі. Ширина тунелю – 66 метрів, довжина — близько 500 метрів, що робить його найдовшим пасажирським підземним переходом у мережі PKP.

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років - Фото 3

Власне модернізація Варшави Західної – це одна з найбільших інвестицій PKP, із сучасними перонами та комп’ютерними системами безпеки.

Під час п’ятирічних робіт поїзди курсували без перерв, а пасажири могли користуватися станцією. «Це був складний період для всіх — пасажирів, залізничників і будівельників. Тепер перед нами нові завдання», — додав заступник міністра інфраструктури Пйотр Молепшак.

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років - Фото 4

Міністерка фондів і регіональної політики Катажина Пельчинська-Наленч зазначила, що без стратегічного рішення про приєднання Польщі до ЄС цього проєкту не було б. На реконструкцію станції виділили близько 354 мільйонів євро, на колії — близько 118 мільйонів євро, а на підземну трамвайну станцію — майже 236 мільйонів євро.

У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років - Фото 5

Тепер станція повністю готова до роботи. Під час реконструкції оновили сім перонів і добудували ще один. Всі перони обладнали лавками, інформаційними табло, екранами з розкладом і звуковим оголошенням. До нового підземного переходу ведуть ескалатори та ліфти. На перонах встановили дах із сонячними панелями, які покривають третину потреб станції в електроенергії. Також під час реконструкції проклали 36 км нових колій і 137 нових стрілочних переводів.

  • #Архітектура
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader