Понад 600 млн переглядів: у мережі завірусилася французька різдвяна реклама про вовка-вегетаріанця
Понад 600 млн переглядів: у мережі завірусилася французька різдвяна реклама про вовка-вегетаріанця

Понад 600 млн переглядів: у мережі завірусилася французька різдвяна реклама про вовка-вегетаріанця

Фактично йдеться про повноцінний мінімультфільм, над яким працювало творче ательє Illogic Studios з міста Монпельє, розповідає Parismatch.

Серед переваг цього короткометражного анімаційного фільму, є повна відсутність застосування  штучного інтелекту, "тоді як такі гіганти, як Coca-Cola та McDonald's, більше не турбуються про запобіжні заходи". "Таким чином, публіці представлено згенерованого комп'ютером справжнього вовка, чий голос створено людиною", - йдеться у повідомленні.

Головного персонажа озвучив актор Фред Тесто.

Музичним тлом обрано мегахіт "Le mal-aimé" Клода Франсуа. Назва цієї пісні перекладається як "Той, кого не люблять".

Про що мультфільм. І про кого

Головним героєм незвичної реклами тривалістю 2 хвилин 30 секунд є казковий Вовк, який прагне долучитися до святкування Різдва з іншими мешканцями зимового лісу, котрі щоправда кидаються навтьоки при появі його кровожерливої натури. Після цього Вовк сідає за кулінарну книгу й береться за приготування схожої на домашній пиріг суто вегетарінської страви, якою потім частує розчулену лісову братію.



Джерело матеріала
loader